Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vdl2006 Kan Niet Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Albert.Kuik
Hallo,

Ik heb Video de Luxe 2006 afgelopen week aangeschaft.
Op het eerste gezicht zie ik teleurstellend weinig veranderingen t.o.v. de vorige versie (2005).

Maar nog teleurstellender is dat het pakket meteen na installatie al niet blijkt te werken.
Als ik een proefvideo wil branden (in de "CD/DVD creator") komt het pakket met de boodschap:
"DVDmaker.dll heeft een versieconflict gedetecteerd, vereist is dllav32.dll versie 3.0.078 of hoger."

nb. nadat ik op OK druk komt VdL weliswaar in het pop-up menu ("disk branden") maar het herkent verder het brandapparaat niet (of: kan geen disk herkennen).

Ik heb de patch (Video_de_Luxe_2006_5.0.5.2_nl.exe) al gedownload, maar dit helpt niet.

Hoe verder?
Kan iemand me helpen?
Aan een pakket dat niet kan branden heb ik natuurlijk niets.

groetjes
Albert

ph34r.gif
landrover
Heb je al een complete herinstallatie overwogen? Mijn eerste installatie ging om onduidelijke reden ook niet helemaal lekker en vaak leidt dat tot grote en kleine problemen.
Sinds de tweede installatie werkt het programma een stuk beter.
BaC
QUOTE(Albert.Kuik @ 04.03.2006 16:49:50) [snapback]125938[/snapback]
Hallo,

Op het eerste gezicht zie ik teleurstellend weinig veranderingen t.o.v. de vorige versie (2005).

Maar nog teleurstellender is dat het pakket meteen na installatie al niet blijkt te werken.
Als ik een proefvideo wil branden (in de "CD/DVD creator") komt het pakket met de boodschap:
"DVDmaker.dll heeft een versieconflict gedetecteerd, vereist is dllav32.dll versie 3.0.078 of hoger."

nb. nadat ik op OK druk komt VdL weliswaar in het pop-up menu ("disk branden") maar het herkent verder het brandapparaat niet (of: kan geen disk herkennen).

Ik heb de patch (Video_de_Luxe_2006_5.0.5.2_nl.exe) al gedownload, maar dit helpt niet.

Hoe verder?
Kan iemand me helpen?

groetjes
Albert

ph34r.gif

Je hoeft VDL niet opnieuw te installeren, ga naar de support pagina van Magix en download de brandroutines voor VDL. Hiermee moet je probleem opgelost zijn.

Hier is de link: http://support.magix.net/magix_relaunch/ph...cat=248&id=8739

Succes!
Albert.Kuik
Dank voor jullie reactie.
Na een aantal mislukte pogingen (het installeren brak af op 61%) heb ik mijn computer een opgestart met de VdL-schijf in de DVD-lade. Tot mijn verbazing ging het installeren nu goed en kan ik opeen ook branden.
Merkwaardige zaak.
Voor de zekerheid heb ik de brennroutines ook gedownload.

groet
albert
landrover
Hallo Albert,

blijf, als het even kan, van die Brenn-routines af. Magix geeft ook duidelijk aan dat je die Brenn-routine alleen moet installeren als al het andere niet helpt. Bij een goed draaiende VdL-installatie (en het lijkt erop dat je die nu hebt) heb je de Brenn-routine niet nodig.
BartB
QUOTE(BaC @ 05.03.2006 20:39:33) [snapback]126073[/snapback]
Je hoeft VDL niet opnieuw te installeren, ga naar de support pagina van Magix en download de brandroutines voor VDL. Hiermee moet je probleem opgelost zijn.

Hier is de link: http://support.magix.net/magix_relaunch/ph...cat=248&id=8739

Succes!

Dat zijn brandroutines voor VdL 2004/2005, ik mag toch aannemen dat die in VdL 2006 al zijn verwerkt??
jpjvandenberg@wanadoo.nl
QUOTE(Albert.Kuik @ 04.03.2006 16:49:50) [snapback]125938[/snapback]
Hallo,

Hoe verder?
Kan iemand me helpen?

groetjes
Albert

ph34r.gif

Hallo Albert
Ik heb het zelfde probleem, ik wilde een DVD gaan bewerken, wat ik ook heb geprobeerd er klopt niets van, ik ben er 2 dagen mee bezig geweest.
En ik kon de CD-ROM gelukkig terug brengen. Ik ben heel erg teleurgesteld in deze CD-ROM dat er niet mee te werken is.
Hopende dat er een betere versie komt, dan zie ik wel weer.
Vriendelijke groeten
Jan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.