QUOTE(FransS @ 26.02.2006 16:27:46) [snapback]125292[/snapback]
Tja nu moet ik je toch even mede delen dat V.d.Lux 2006 een video programma is en geen foto programma,maar als ik het goed begrijp maak je met een digitalfotocamera een filmpje wat je in VdL 2006 wil inporteren nu kan ik je op voorhand al vertellen dat dit niet zonder slag of stoot gaat ,want VdL 2006 neemt alleen 25 frame's tot zich met capture van video Pal.
Nu weet ik dat elke Digital-Fotocamera met 30 frame's werkt en dat niet zonder een converteer prog.in VdL kan geinporteerd worden,een hele snelle oplossing koop een digitale videocamera en anders word het een converteerprogramma die dit probleem voor je omzet zodat je het wel kan inporteren.
Suc6 Frans S.

Dat VdL is toch wel een curieus programma. Ik worstel zelf met het probleem van "wiebelende beelden bij inzoomen" (zie bij die topic). Je zou een minderwaardigheidscomplex krijgen van een aantal reacties die aangeven dat het bij hun wel goed werkt. Overigens blijkt dan soms dat ze het over iets anders hebben.
Bij dit onderwerp is het omgekeerd: bij mij werkt het inlezen van de filmpje van een Sony T9 fotocamera (ook 30 fps) probleemloos, ik heb niets aan instellingen hoeven veranderen, VdL las het gewoon in één keer in, ik kan monteren, branden etc. Standaard geïnstalleerd, niks converteerprogramma o.i.d. Ook combineren met film van videocamera, foto's etc.
Tijdens zo'n drie jaar gebruik van VdL kom ik dit (zelf en op het forum) te vaak tegen: bij de één werkt iets niet, vervolgens bij diverse anderen wel.
Op zich heb je hier natuurlijk niet veel aan, want dan werkt het bij jou nog steeds niet. Doordat het bij mij wel wwerkt heb ik ook geen idee waarom in een ander geval niet. Maar misschien toch goed te weten dat het wel kan. Misschien ook eens even op een andere computer proberen? Als het dan wel werkt is het: zoek de verschillen.
Vr. gr., H. Post.