Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brandtijd Dvd
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Hannes
Hoi,
ben nieuw hier, en een enthousist gebruiker van magix!!! Een prachtig programma!
Ik heb echter 1 klein probleempje, als ik m'n filmpje klaar heb en ik wil hem op een dvd-tje wegbrander (het ruwe beeldmateriaal komt van een DV camera) was hij 26 uur bezig!!!! Voor een filmpje van 13 minuten, lijkt me wat lang?!?!
PC is een pentium 4, 2.4 met twee harde schijven, lijkt met toch voldoende?
Hoop dat jullie wat weten
Groetjes
Hannes[B] wacko.gif
Mike
Hallo Hannes,

Wel al de 2.05 update geinstalleerd voor het programma? Deze vind je bij de 'downloads' op deze website. Je moet wel even registreren om te downloaden (is een andere registratie dan voor dit forum!). Zie s.v.p. de algemene FAQ's voor meer informatie over het registreren.

Het renderen van films duurt inderdaad over het algemeen heel lang, maar 26 uur voor een filmpje van 13 minuten lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede mellow.gif
jgrootendorst
Het renderen van een filmpje van 12 minuten (8 spoor beeld en geluid en foto's mix) naar een Avi (3 Gb) duurt bij mij drie kwartier (P 4 1.4 Ghz WinXP)
Branden naar DVD heb ik geen ervaring mee maar kan niet veel langer duren dan een kwartier volgens mij. huh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.