Beste Bruce47,
Zou het niet verstandig zijn Bruce om eerst eens de hanleiding te lezen voor je verder gaat want wat ik nu begrijp ben je enorm gefrustreed in het programma,dat komt denk ik dat je direct begonnen bent met je films te monteren zoals velen die hier aan beginnen,en niet eerst de moeite nemen om alles door te lezen.
Ik monteer al zo'n 20 jaar met verschilende programma's geef les in bepaalde programma's en ik ben tot de conclusie gekomen dat men a een computer gebruikt waar alles op moet kunnen en ook alles mee gedaan word.En dat gaat niet als je met videobewerking begint op 'n computer,eigenlijk moet je niets anders doen met zo'n computer als alleen videobewerken.
Maar er is een maar als het niet werkt is het altijd HET PROGRAMMA en nooit de gebruiker zegt men .
Maar meestal is het de configuratie waar men mee werkt en de gebruiker die te snel aan de gang wil zonder alles in de handleiding te hebben gelezen en uit geprobeerd met klein stukjes te monteren om te kijken wat het kan en doet met zijn of haar configuratie.
Nu nog wat over je tekst die op 20 pnt staat .
Als je,je tekst menu voor je hebt in je beeld dan kun je zien dat er aan de rechter kan een tekst in beeld staat daar kun je ook een andere tekst en grote in stellen .ik zal er een voorbeeld bij voegen en dan wens ik je veel suc6 Frans S.
Click to view attachment