Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Verdwijnt Na Invoegen 2e
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Bruce 47
Dit is meestal goedgegaan maar sinds kort wordt de actuele film geheel weggedrukt (verdwijnt compleet, nergens op de timelijn te vinden) als een 2e wordt ingeladen met optie: niet sluiten. maar wanneer ik dan de 2e film delete staat de eerste er weer...
zo krijg ik de delen nooit aan elkaar...
weet iemand de oorzaak en oplossing?
bvd!
FransS
hoi Bruce47,

Vertel eens wat je zoal doet,want je kunt wel degelijk films aan elkaar zetten .

Frans S. user.gif
Rijk
QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 14.01.2006 23:39:15) [snapback]119980[/snapback]
Dit is meestal goedgegaan maar sinds kort wordt de actuele film geheel weggedrukt (verdwijnt compleet, nergens op de timelijn te vinden) als een 2e wordt ingeladen met optie: niet sluiten. maar wanneer ik dan de 2e film delete staat de eerste er weer...
zo krijg ik de delen nooit aan elkaar...
weet iemand de oorzaak en oplossing?
bvd!

Als je op "Venster" klikt, zie je beide films staan (als file). Je kunt ze naar keuze in de tijdlijn zetten door er op te klikken.
Aan elkaar koppelen? Activeer de ene door er in de tijdlijn op te klikken, toets CtrlC, activeer de andere via Venster, zet de beginmarker op de gewenste plaats en toets CtrlV.
groet
Rijk
Flowers
lees dit eens:
http://www.videomontageforum.nl/ubbthreads...sb=5&o=&fpart=1
Bruce 47
Ik weet niet wat ik duidelijker moet zeggen.... ik heb in VdL2006 twee *.mvd bestanden in dezelfde map van X minuut die ik apart gemaakt heb voor de overzichtelijkheid en nu aan elkaar moeten.
Terwijl ik er zeker van ben dat het me ooit is gelukt om films aan elkaar te zetten door ze gewoon te slepen. Nota bene; het programma vraagt toch: "film sluiten of multiproject maken?"!
als ik zeg: niet sluiten dan dondert de eerste film er uit en komt weer spontaan terug als ik de 2e delete.
Hopelijk nu duidelijk en kun je het eens nabootsen?
BVD!

VDL 2006 heb ik nu drie keer opnieuw geinstalleerd en nu maar C\ geaccepteerd. (in ...\program files\.. werkt het niet. (ook idioot)

de andere reacties heb ik in dank gelezen en geprobeerd maar werken niet/niet duidelijk genoeg. maar ergens zegt iets me dat het gewoon moet kunnen zoals ik beschrijf.
(zie ook mijn vragen over "take", het heeft er eigenlijk alles mee te maken denk ik.
alvast bedankt voor meedeneken!

QUOTE(Flowers @ 15.01.2006 14:04:56) [snapback]120066[/snapback]

was deze site kwijt, dank! gelezen maar lost mijn probleem niet op. dit is een bezopen oplossing voor het koppelen van projecten / filmdelen die tot één moeten worden.
zie ook (ajb) mijun ractie op antwoord bij bij "takes".
m.v.gr.
Rijk
QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 15.01.2006 23:36:14) [snapback]120174[/snapback]
als ik zeg: niet sluiten dan dondert de eerste film er uit en komt weer spontaan terug als ik de 2e delete.

Hij is dus blijkbaar niet echt weg, anders kon-ie niet terugkomen. Heb je echt gekeken of hij niet vermeld staat onder "Venster"?

QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 15.01.2006 23:36:14) [snapback]120174[/snapback]
Hopelijk nu duidelijk en kun je het eens nabootsen?

Bij mij werkt het *) op de manier zoals ik in mijn vorige antwoord aangaf en dat komt overeen met wat MichaelSchagen aangeeft in de site waarnaar Flowers verwijst. Ik citeer:
"Je hoeft niet via dv-avi samen te voegen. Open de film die achteraan moet komen, selecteer alle objecten (ctrl-A), kopieer alle objecten (Ctrl-C), open de film die vooraan moet komen, zet de start marker aan het einde van deze film, en plakken maar (ctrl-V). Het is eigenlijk net zoals knippen en plakken in een tekstverwerker. " einde citaat van Michael

Als je dat een bezopen oplossing vindt, zoals jij zegt, dan weet ik het ook niet meer...

Groet
Rijk

*) PS: ik heb VdL2005, maar ik kan me niet goed voorstellen dat dit soort zaken in VdL2006 wezenlijk is veranderd.
Bruce 47
QUOTE(Rijk @ 16.01.2006 12:29:12) [snapback]120235[/snapback]
Hij is dus blijkbaar niet echt weg, anders kon-ie niet terugkomen. Heb je echt gekeken of hij niet vermeld staat onder "Venster"?
Bij mij werkt het *) op de manier zoals ik in mijn vorige antwoord aangaf en dat komt overeen met wat MichaelSchagen aangeeft in de site waarnaar Flowers verwijst. Ik citeer:
"Je hoeft niet via dv-avi samen te voegen. Open de film die achteraan moet komen, selecteer alle objecten (ctrl-A), kopieer alle objecten (Ctrl-C), open de film die vooraan moet komen, zet de start marker aan het einde van deze film, en plakken maar (ctrl-V). Het is eigenlijk net zoals knippen en plakken in een tekstverwerker. " einde citaat van Michael

Als je dat een bezopen oplossing vindt, zoals jij zegt, dan weet ik het ook niet meer...

Groet
Rijk

*) PS: ik heb VdL2005, maar ik kan me niet goed voorstellen dat dit soort zaken in VdL2006 wezenlijk is veranderd.

het werkt! Dank.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.