Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitprinten
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Bruce 47
Is er ergens een printknop verstopt want sommige antwoorden zijn zo verrekte interessant dat ik die verzamelen wil.
Of is er misschien een plek waar je dat naar toe kan slepen, een soort eigen bibliotheekje op dit forum?
idee voor de webmaster?
Bert Feenstra
Je kunt de tekst kopiëren en vervolgens in Word plakken en printen.

Bert
Bruce 47
dank je Bert, dat doe ik tot nu toe maar is omslachtig; eerst de vraag apart, dan diverse antwoorden want als je alles blokt print ook de linkerkolom en kopregels mee en zo.
ik had gehoopt dat het slimmer kon. helaas.
Rijk
QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 14.01.2006 22:56:38) [snapback]119971[/snapback]
Is er ergens een printknop verstopt want sommige antwoorden zijn zo verrekte interessant dat ik die verzamelen wil.
Of is er misschien een plek waar je dat naar toe kan slepen, een soort eigen bibliotheekje op dit forum?
idee voor de webmaster?

Hallo Bruce,
Het was me nog niet eerder opgevallen, maar ik zie nu ineens helemaal onderaan het scherm een grijze balk met in het midden: Print Versie
Was die er altijd al (mijn vrouw zegt steeds dat ik zo slecht kijk..)? Of is jouw verzoek zo supersnel gehonoreerd?
Of misschien is het gewoon toeval...
groet
Rijk
landrover
Of is jouw verzoek zo supersnel gehonoreerd?

Nee hoor, die print-button is er al een tijdje.
Rijk
QUOTE(landrover @ 17.01.2006 15:24:00) [snapback]120428[/snapback]
Nee hoor, die print-button is er al een tijdje.

heeft mijn vrouw toch gelijk...
landrover
Ik ken het gevoel... wink.gif
Bruce 47
ik schaam me kapot..... maar mannen komen nu eenmaal mars.... daar troost ik me maar mee..
landrover
Goed boek, hè? Ook leuk om te lezen is "waarom mannen niet kunnen luisteren (en vrouwen niet kunnen kaartlezen)". Misschien dat ik hoofdtitel en subtitel omgedraaid heb, maar zoiets is het wel. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.