Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Proficiat, Junkey Plemmens!
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Rijk
Paul, Proficiat met je 1000ste "post" op dit Forum en de daarbij behorende promotie tot Magix Junkey. Ben jij de eerste op het NL Forum die deze mijlpaal heeft bereikt? (ik ben er wel in de buitenlandse forums tegengekomen).

Ik hoop nog dikwijls van je bijdragen (en die van de andere experts) te mogen genieten en profiteren.

groeten,
Rijk

PS, ik zie dat Junkie op ie moet eindigen en niet op ey, foutje, maar niet minder gemeend
plemmens
Bedankt voor de felicitaties Rijk.
Ben een tijdje uit circulatie geweest.
Gun me dus wel wat tijd "om er terug in te komen".
Ik heb er trouwens geen idee van of er hier in de lage landen nog andere Magix junkies rondlopen. beerchug.gif
landrover
Ik heb er trouwens geen idee van of er hier in de lage landen nog andere Magix junkies rondlopen.

Nou, dat is in de statistieken zo op te vragen en je bent de enige. Ik heb de eer om je op respectabele afstand te mogen volgen als nr.2, maar ik zal nog heel wat moeten bijdragen om tot de eregalerij der Magix junkies door te dringen. Gefeliciteerd, of zoals ze bij jullie zeggen: Proficiat, Paul! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.