Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mpeg
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
hertha
met magix videodeluxe2006 plus is het altans bij mij niet mogelijk om een film van de dv camera naar de computer in te laden als mpeg. het beeld is te zien in het preview venster, maar opnemen is er niet bij. met videodeluxe2005 plus lukt het wel, zoals ook met andere video bewerkings programma's. twee kennissen van mij kampen met hetzelde probleem. mijn vraag in deze is; zijn er videonisten die het zelfde probleem hebben? of is er iemand die de oplossing heeft voor dit probleem. tot mailens, gr. tom
landrover
Uit nieuwsgierigheid: waarom wil je in mpeg-formaat capturen? Dat is minder geschikt voor montage en bewerking.
FransS
Beste Hertha,

Bij mijn weten kan je alleen een Mpeg in vroeren van een DVD-schijfje en niet van een camera ,dus mocht je een camera met een dvdtje hebben dan moet je dat dvdtje in je dvd-player leggen en zo V.d.L. binnen halen en dat geeft geen probleem .wat je opneemt van een tape is geen Mpeg maar AVI of DVD-Avi.
Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.