Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Afspelen In Dvd Button
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
peterpontiac
Hoi, hoe kan ik een stukje film afspelen in het dvdmenu.. Dan niet als achtergrond maar in de buttons.. Dit kon volgens mij wel, maar ik kan in de 2006 versie dit niet (meer)vinden. Alvast bedankt.
theovanL
QUOTE(peterpontiac @ 03.01.2006 09:53:20) [snapback]118407[/snapback]
Hoi, hoe kan ik een stukje film afspelen in het dvdmenu.. Dan niet als achtergrond maar in de buttons.. Dit kon volgens mij wel, maar ik kan in de 2006 versie dit niet (meer)vinden. Alvast bedankt.

Zie HIER
Bruce 47
lukt mij ook niet in 2006+, ook niet de aanwijzingen van "hier", alleen stilstaand beeld. heb echt van alles geprobeerd. dus graag meer uitleg want dat zou een leuke aanvulling zijn op mijn handleiding DVD maken.
(zie forum 31.12.2005)
FransS
QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 05.01.2006 23:45:57) [snapback]118814[/snapback]
lukt mij ook niet in 2006+, ook niet de aanwijzingen van "hier", alleen stilstaand beeld. heb echt van alles geprobeerd. dus graag meer uitleg want dat zou een leuke aanvulling zijn op mijn handleiding DVD maken.
(zie forum 31.12.2005)

Hoi Bruce,

Als je nu bij "Uitgebreide DVD Layouts"kijk dar staan er verschilende tussen die een bewegendbeeld geven in hun button.
Suc6 Frans S. user.gif
peterpontiac
QUOTE(FransS @ 06.01.2006 22:40:25) [snapback]118983[/snapback]
Hoi Bruce,

Als je nu bij "Uitgebreide DVD Layouts"kijk dar staan er verschilende tussen die een bewegendbeeld geven in hun button.
Suc6 Frans S. user.gif

Het lukt mij ook niet.. Ben benieuwd of dit nog gaat lukken!!! Met z'n allen proberen!!!
plemmens
Met z'n allen proberen!!!

Ik wou dat ik je hierbij kon helpen, ben echter niet in het bezit van versie 2006. sad.gif
FransS
Hoi ,

Je moet eerst een een layout maken en dan een stukje film dat jij wil hebben in het menu opzoeken op oke en dan moet het kunnen ik zal proberen of ik een file tje hier kan plaatsen ,ik ga er mee aan de gang en als het lukt zie je het maar ik denk dat het te groot word tot ?

Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.