Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Opnemen, Bestand Moet Kleiner
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mikey2005
Ik heb het programma Video Deluxe 2006 van een vriend gekregen. Wanneer ik een video op wil nemen van mijn Sony camera, dan is hij na 3 minuten al 600 mb groot. De film duurt 64 minuten, zoveel ruimte heb ik dus niet op de Harde Schijf. Hoe is dit in te stellen zodat het kleiner is?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
landrover
Hallo Mikey,

Hoeveel ruimte heb je dan op de harde schijf, want 600MB voor 3 minuten is heel normaal voor goede kwaliteit video, als je het tenminste nog verder wilt verwerken. Als het toch teveel is, zou je de resolutie kunnen verlagen. Het kiezen van een andere codec is in de capture tool niet mogelijk.
mikey2005
QUOTE(landrover @ 28.12.2005 16:59:37) [snapback]117669[/snapback]
Hallo Mikey,

Hoeveel ruimte heb je dan op de harde schijf, want 600MB voor 3 minuten is heel normaal voor goede kwaliteit video, als je het tenminste nog verder wilt verwerken. Als het toch teveel is, zou je de resolutie kunnen verlagen. Het kiezen van een andere codec is in de capture tool niet mogelijk.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb nu circa 15 gigabyte vrij. Totaal 120 gig op de PC, maar hij is vol met belangrijke bestanden. Soms verwijder ik wel eens her en der wat, maar nu kan dat even niet. Mijn vraag is dan ook of ik de kwaliteit iets kan verminderen (geluid of video) om zodoende wel een film te krijgen die goed past.
FransS
Hoi Mikey,

Als je er nu nog eens een schijf van 160 Gig bij zet en die alleen voor video gebruikt heb je ook dat probleem niet meer,want van alles op een computer en dan ook nog video bewerken dat is vragen om problemen suc6.

Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.