QUOTE(Duiker @ 27.12.2005 16:52:25) [snapback]117521[/snapback]
hallo,
klik met de rechter muisknop in "deze computer" op de dvd-drive
van jou keuze.
Kijk bij het tabblad "automatisch afspelen".
Moet goedkomen.
Sander
Allereerst sluit ik me graag aan bij alle goede wensen die ik op dit forum heb gelezen, dank en insgelijks.
Dan:
Ik geloof dat het hier en daar toch wat ingewikkelder ligt met die autoplay functie. Ondanks links en rechts klikken waar maar mogelijk, krijg ook ik het niet aan de praat.
Bij mij was het afgelopen met de autoplay na installatie van VdL2005 (waar ik nog steeds mee werk, doorgaans met volle tevredenheid), dus weer een iets andere ervaring dan Dirk, waar het pas na VdL2006 mis was.
Het (voor mij) merkwaardige is, dat de functie wel werkt bij de andere PC gebruiker (ik deel de PC met mijn vrouw, die een eigen Windows account heeft).
Hoewel ik graag wil aannemen dat het een Windows kwestie is, eerder dan een VdL probleem, sluit ik toch niet uit dat er een interactie is met VdL, ook gezien de ervaringen van anderen.
Ik leef nu een jaar met het feit dat ik films, CD's etc op de PC moet afspelen via de Verkenner of via Deze Computer, geen grote ramp, maar een beetje lastig is het wel.
Nog een tweede fenomeen: sinds een goeie maand speelt Wind.Mediaplayer de films af zonder geluid, wat ik ook probeer. Met Power DVD gaat dat wel goed. ?????
Dus nu toch maar de vraag aan onze Experts en Goeroes: Heeft iemand een idee wat er bij ons aan de hand kan zijn?
groeten
Rijk