Duiker
24.12.2005 22:26:02
Hallo forumgenoten,
het tijdschrift Digitalmovie heeft Magix vdl2006 getest.
Ik heb (wellicht illegaal) via de website het artikel gehaald.
ik hoop dat het leesbaar is voor jullie gezien het een jpeg bestandje is.
(kan hem ook in Bmp. erop zetten indien nodig)
Sander
hertha
25.12.2005 11:44:13
QUOTE(Duiker @ 24.12.2005 22:26:02) [snapback]117255[/snapback]
Hallo forumgenoten,
het tijdschrift Digitalmovie heeft Magix vdl2006 getest.
Ik heb (wellicht illegaal) via de website het artikel gehaald.
ik hoop dat het leesbaar is voor jullie gezien het een jpeg bestandje is.
(kan hem ook in Bmp. erop zetten indien nodig)
Sander
wil je zo vriendelijk zijn en de url naar het tijdschrift vermelden, m.vr.gr. tom
Duiker
25.12.2005 12:40:42
Nou,
dat zou ik wel willen, maar dat deel van de site is alleen toegangkelijk
voor abonees.
je moet inloggen met klantnummer en w8woord.
En je zult begrijpen dat ik die niet op het forum plaats.
Vandaar de foto's.
Sander
hertha
25.12.2005 13:26:28
QUOTE(Duiker @ 25.12.2005 12:40:42) [snapback]117296[/snapback]
Nou,
dat zou ik wel willen, maar dat deel van de site is alleen toegangkelijk
voor abonees.
je moet inloggen met klantnummer en w8woord.
En je zult begrijpen dat ik die niet op het forum plaats.
Vandaar de foto's.
Sander
dat is duidelijk.
een vraag, in vdl2005 neemt het programma in mpeg op. in vdl2006 ook, maar in vdl2006plus niet, is dit probleem bij u bekend of heeft u er iets over vernomen hoe dit probleem is op te lossen.
tom
Duiker
25.12.2005 13:44:33
Precies weet ik het niet, maar ik denk dat het te maken heeft met de instellingen.
Volgens mij kun je zelf instellen in welke vorm je het materiaal binnen wilt halen op je pc.
Er zijn experts op dit forum die het antwoord zeker weten, ik zou even wachten op een reactie van hun.
Sander
Bruce 47
27.12.2005 21:26:19
Na lezing twijfelde ik ook (zie forum elders) Op mijn vraag aan PCactief om meer info (wat is slechter? etc.) wordt niet gereageerd. Het is een test van 1,5 A4 waarin 3 programma's worden besproken. Bladvulling dus, dit heeft geen enkele waarde
Ik heb nu een film van 6 min. gemaakt om het resultaat te testen in afwachting van kopen of niet. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het op analoge TV prima vind. Hoe het zich houdt met snelle beeldwisseling weet ik niet.
Let op! PC actief heeft een slechte beoordeling, DIGMOV een algemeen verhaal waar je ook niets aan hebt (vind ik)
mschagen
28.12.2005 12:37:16
Dit soort reviews moeten meestal met een korreltje zout worden genomen. Als ik het lees krijg ik toch vaak de indruk dat men vooral de achterkant van de doos heeft zitten bekijken. Let b.v. eens op het onderschrift bij de foto van de effect editor. "De effect editor is bijzonder uitgebreid geworden". Dat ding is nauwelijks veranderd sinds versie 2.0! En de opmerking dat je voor een overgang altijd 5 sporen nodig zou hebben is ook al niet meer waar sinds enkele jaren.
Als ik wil weten hoe goed of slecht iets is vertrouw ik meer op het lezen van gebruikerservaringen op fora, er rekening mee houdend dat daar dan vooral mensen komen met problemen. Mijn review van de laatste versie heb ik al gedaan door het duitse forum af te struinen en de demo te bekijken. De Nederlandse 2006 versie heb ik overgeslagen, maar ik weet nu al dat ik de 2007 versie waarschijnlijk wel ga kopen.
landrover
28.12.2005 17:17:33
Michael, dat is weer een indrukwekkend betoog, waar ik me geheel bij aansluit. Veel reviews zijn gericht op de veelheid aan mogelijkheden en niet op de dagelijkse praktijk. Ook bij hardware-reviews krijg ik dat gevoel steeds vaker. Er wordt alleen maar gekeken naar de snelheid van grafische kaarten en DVD-branders maar nauwelijks naar de kwaliteit en duurzaamheid.
Over VdL2006 Plus wil ik nog wel kwijt dat ik het gekocht heb op basis van mijn ervaringen met VdL2005. De ervaringen met VdL2006 Plus zijn inmiddels zo gemengd dat ik niet blindelings zal overgaan op VdL2007. Met name de videorecorder applicatie die bij Plus zit leidt tot ergernis omdat een VCR-applicatie vooral betrouwbaar moet zijn en dat is 'ie dus niet. Verder stoor ik mij aan de Duitse en Franse woorden die her en der opduiken in de GUI en last but not least is de multi-monitor ondersteuning zelfs minder goed dan die van VdL2005.
Het blijft een fijn programma maar je kunt duidelijk merken dat het te slordig in elkaar is gezet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.