Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Branden Video De Luxe 2005
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
duck
bewerken gaat prima,ook met muziek,maar als ik wil gaan branden op dvd gaat het bij stap 1 van 5 goed
en ook het eerste deel van stap 2 van 5,maar dan stoppen de voortgangsbalken,terwijl de tijd van de bovenste balk ,welke je laat zien hoeveel tijd er verstreken is, gewoon doorloopt.de onderste balk (film 1 encoder)niet. er komt ook geen foutmelding.
ik heb de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd maar dat helpt dus niets.de tijd die verstreken is ,is inmiddels 3,5 uur
herkent iemand dit probleem?
mvg jd koomen
Duiker
hallo,

Het renderen van een film kan behoorlijk lang duren,
Hoe lang duurt de uiteindelijke film?

Sander
duck
QUOTE(Duiker @ 22.12.2005 17:47:33) [snapback]117034[/snapback]
hallo,

Het renderen van een film kan behoorlijk lang duren,
Hoe lang duurt de uiteindelijke film?

Sander

het is een film van 50 min.,ik heb inmiddels de nieuwste drivers en patches geinstalleerd,zoals burnprofiler en brandroutine,maar het probleem blijft na meerdere keren hetzelfde
Duiker
hoeveel vrije ruimte is er nog op de hardeschijf waarop je de film
opslaat na renderen?

Sander
duck
QUOTE(Duiker @ 26.12.2005 21:37:36) [snapback]117421[/snapback]
hoeveel vrije ruimte is er nog op de hardeschijf waarop je de film
opslaat na renderen?

Sander

ruim voldoende nog 22gb,ik heb inmiddels ook de ingevoegde muziek er af gehaald,maar na 1,5 uur afmixen stopt die gewoon zonder foutmelding te geven.computer loopt ook niet vast.
misschien helpt het als ik nero verwijder?
duck
QUOTE(duck @ 27.12.2005 13:03:40) [snapback]117498[/snapback]
ruim voldoende nog 22gb,ik heb inmiddels ook de ingevoegde muziek er af gehaald,maar na 1,5 uur afmixen stopt die gewoon zonder foutmelding te geven.computer loopt ook niet vast.
misschien helpt het als ik nero verwijder?

ik heb inmiddels via magix een encoder gedownload en nu is het voor elkaar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.