(Ik hoop op het goede forum te zijn want ik ben er nog niet echt in thuis)
In PC actief (test dec. 05) lees ik dat de uitvoerkwaliteit van videolux 2006 "duidelijk slechter" is dan van pinaccle en PremiereElements. In een demoversie -die ik heb- kun je niet zelf uitvoeren dus geen controle daarop. Ik twijfel nu nog steeds als ik alles lees op dit forum aan problemen (en ook dat Magix daar niet op reageert, ook niet als ik ze rechtstreeks benader; van de vrijf vragen 1 beantwoord) of ik dit pakket wel wil maar de uitvoerkwaliteit is natuurlijk doorslaggevend. Is het branden met een menu etc. nu echt zo'n probleem en de kwaleit van de codec werkelijk ondermaats, crashed het bij jullie ook zomaar ineens of zijn het allemaal gebruikers- en hardwarefouten? De prijs is niet zo van belang maar ik heb geen zin om tijd te stoppen in oplossen van problemen, bugs, frustraties, zoeken en vragen en uiteindlijk met slechte kwaliteit te eindigen.
Dan geef ik liever meteen maar (veel) meer uit.
Nu begrijp ik dat je op een forum in principe alleen problemen tegenkomt dus je moet relativeren. Daarom, is er iemand die een goed bericht heeft want het totaal van het pakket spreekt me aan en Pinacc. 10 barst helemaal van de vastlopers etc. die dus zeker niet.
Bij voorbaat hartelijk dank!