Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto's In Vdl2004
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Ray Mundo
blink.gif Als ik in VDL2004 foto's monteer en brand op dvd worden deze vervormt
(een verticale lijn is niet helemaal verticaal meer).
Als ik dezelfde foto's combineer in een film en op dvd brand zijn de foto's wel goed.
Ik heb al diverse instellingen uitgeprobeerd doch nog steeds zonder het gewenste resultaat.
Heeft iemand een oplossing ?
Het moet toch mogelijk zijn om alleen maar jpg bestanden (~800 kb groot) in vdl netjes te branden op dvd. unsure.gif
landrover
Als VdL in de fout gaat omdat er geen videobestanden in je project verwerkt zijn, zou je kunnen proberen om ergens (ik denk aan het begin) een stukje zwart in de resolutie 720x576 te verwerken. Technisch gezien heb je er dan een stukje video in zitten, maar je ziet het niet.
Ray Mundo
QUOTE(landrover @ 19.12.2005 10:41:35) [snapback]116614[/snapback]
Als VdL in de fout gaat omdat er geen videobestanden in je project verwerkt zijn, zou je kunnen proberen om ergens (ik denk aan het begin) een stukje zwart in de resolutie 720x576 te verwerken. Technisch gezien heb je er dan een stukje video in zitten, maar je ziet het niet.

cool.gif thanks voor je reactie. Ik heb de foto's inmiddels gebrand via Nero met voldoende resulaat. Ik zal een volgende keer de advies opvolgen met een stukje zwarte film.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.