Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Menu Bewerking Bij Vdl2005
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Dirkske1
Hallo;
Sedert enkele weken werk ik met vdl2005. Heb al een en ander uitgeprobeerd en vind dit een goed programma.
Nu wil ik meerdere filmpjes op 1 DVD zetten en met een menu onderverdelen per soort en per genre...
Dit wil niet lukken, of ik doe iets verkeerd, of het programma kan dit niet?
Kan iemand mij helpen? dry.gif
MVG.
Dirkske1.

PS: heb een voorbeeld voor een menu 'tje dat ik wil maken meegestuurd. Click to view attachment
landrover
Hallo Dirkske,

Welkom op het forum. Het lijkt me dat je wel een heel complexe menustructuur voor ogen hebt. Waarschijnlijk gaat dit met VdL niet lukken. Je kunt wel met een hoofdmenu en submenu's werken, maar daaronder kun je niet nóg een menulaag aanbrengen. Ik denk trouwens dat dit binnen de menu-structuur voor video-dvd überhaupt niet mogelijk is.
eric_brok
QUOTE(Dirkske1 @ 10.12.2005 10:39:35) [snapback]115739[/snapback]
PS: heb een voorbeeld voor een menu 'tje dat ik wil maken meegestuurd. Click to view attachment

Je schema zou er in een standaard VDL-menu zo uitzien:
2005 is de naam van de DVD
School is een van de films op de DVD, dus een item in het hoofdmenu.
Kleuters is een hoofdstuk van die film. Dat is een item in het submenu (hoofdstukmenu) van de film School.

Omdat het laagste niveau bestaat uit hoofdstukken van een film, kun je die wel apart oproepen via een hoofdstukmenu, maar kun je ze niet helemaal los afspelen. Een film speelt na het geselecteerde hoofdstuk altijd gewoon door (de rest van de film).

Als dit voor jou voldoet, moet je dus de items school, feest en jeugbeweging als afzonderlijke Films maken, met onderverdeling in hoofdstukken. Vervolgens combineer je die films in een Project.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.