Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Menu Vdl 2006+
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jcdollekens@wanadoo.nl
ik heb een 5 tal filmpies op dvd gezet
en heb in het menu geanimeerde menu knoppen aangemaakt en een achtergrond filmpje laten spelen (niet langer als 30 sec) aangegeven om naar de volgende film te springen op het einde maar wat hij wekelijk doet is STOPPEN ook als ik de achtergrond film verwijder
hij springt uit het menu en stopt blink.gif
trouens als ik een achtergrond film laat speelen dan schokt hij (het achtergrond beeld)
als ik het menu laat speelen dan loopt hij ook niet alles dus ook dat stopt maar werkt zover wel
tot je dus een film laat uitspelen mad.gif
ik gebruik vdl 2006+
wie heeft hier al ervaring mee of een oplossing
eric_brok
QUOTE(jcdollekens@wanadoo.nl @ 04.12.2005 21:44:17) [snapback]115184[/snapback]
ik heb een 5 tal filmpies op dvd gezet
en heb in het menu geanimeerde menu knoppen aangemaakt en een achtergrond filmpje laten spelen (niet langer als 30 sec) aangegeven om naar de volgende film te springen op het einde maar wat hij wekelijk doet is STOPPEN

Dit probleem had ik ook al in VDL 2005. Ik had gehoopt en verwacht dat dit in 2006 was opgelost.
jcdollekens@wanadoo.nl
QUOTE(eric_brok @ 05.12.2005 13:59:35) [snapback]115257[/snapback]
Dit probleem had ik ook al in VDL 2005. Ik had gehoopt en verwacht dat dit in 2006 was opgelost.

ik ook maar weet iemand hoe je dit oplost of omzeild???
eric_brok
QUOTE(jcdollekens@wanadoo.nl @ 05.12.2005 21:09:40) [snapback]115319[/snapback]
ik ook maar weet iemand hoe je dit oplost of omzeild???

Je omzeilt het door een andere instelling te kiezen, dus terug naar hoofdmenu ipv naar volgende film.
jcdollekens@wanadoo.nl
QUOTE(eric_brok @ 06.12.2005 08:57:50) [snapback]115364[/snapback]
Je omzeilt het door een andere instelling te kiezen, dus terug naar hoofdmenu ipv naar volgende film.

ok bedankt ik ga het meteen proberen
biggrin.gif
jcdollekens@wanadoo.nl
blink.gif
QUOTE(jcdollekens@wanadoo.nl @ 11.12.2005 23:23:20) [snapback]115872[/snapback]
ok bedankt ik ga het meteen proberen
biggrin.gif

en dat heb ik dus gedaan maar dan is het stoppen met de film opgelost, maar als ik in het menu wacht tot de filmpjes in de geanimeerde menuknoppen afgelopen zijn dan gaat het beeld "flitsen"en beginnen de filmpjes niet opnieuw pas als je naar een sub menu gaat worden de filmpjes opnieuw afgespeeld
en ik heb nog wel aangegeven dat de boel ge loopt moet worden maar dat gebeurd dus niet
iemand een idee? blink.gif wacko.gif nixweiss.gif
eric_brok
QUOTE(jcdollekens@wanadoo.nl @ 12.12.2005 20:23:09) [snapback]115963[/snapback]
blink.gif
en dat heb ik dus gedaan maar dan is het stoppen met de film opgelost, maar als ik in het menu wacht tot de filmpjes in de geanimeerde menuknoppen afgelopen zijn dan gaat het beeld "flitsen"en beginnen de filmpjes niet opnieuw pas als je naar een sub menu gaat worden de filmpjes opnieuw afgespeeld
en ik heb nog wel aangegeven dat de boel ge loopt moet worden maar dat gebeurd dus niet
iemand een idee? blink.gif wacko.gif nixweiss.gif

Dat staat m.i. los van het probleem dat je eerst had.

Het menu duurt maximaal 30 seconden. De lengte van de achtergrondmuziek OF de lengte van de achtergrondfilm bepalen de lengte. Heb je achtergrondmuziek/film? Welke instellingen heb je gekozen?
jcdollekens@wanadoo.nl
QUOTE(eric_brok @ 13.12.2005 13:05:55) [snapback]116024[/snapback]
Dat staat m.i. los van het probleem dat je eerst had.

Het menu duurt maximaal 30 seconden. De lengte van de achtergrondmuziek OF de lengte van de achtergrondfilm bepalen de lengte. Heb je achtergrondmuziek/film? Welke instellingen heb je gekozen?

ik heb het alle 2 geprobeerd dus met en zonder achtergrond filmpje (bij bijde geen achtergrond muziek)
en hij doet nog steeds het zelvde
jcdollekens@wanadoo.nl
heeft er iemand nog een idee
ik moet wel vermelden dat de probleemen dus vooral voorkomen met het gebruiken van geanimeerde menu knoppen
eric_brok
Sorry, ik gebruik meestal geen geanimeerde menuknoppen (gebruik meestal een achtergrondvideo waarin ik zelf 'geanimeerde menuknoppen' maak.) en ben niet bekend met dat specifieke probleem.
jcdollekens@wanadoo.nl
QUOTE(eric_brok @ 21.12.2005 09:08:24) [snapback]116890[/snapback]
Sorry, ik gebruik meestal geen geanimeerde menuknoppen (gebruik meestal een achtergrondvideo waarin ik zelf 'geanimeerde menuknoppen' maak.) en ben niet bekend met dat specifieke probleem.

hoe doe je dat dan ???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.