Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitlogprobleempje
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Rijk
Na het uitloggen uit dit Forum kom ik steevast op het Duitse Forum terecht. Nu kan dat soms heel leerzaam zijn, maar toch zou ik liever weer in ons eigen forum belanden na het uitloggen. Onder My Controls heb ik niks kunnen vinden dat me hier uit helpt. Wie kan me een tip geven?
Rijk
landrover
Hoi Rijk,

Je hoeft helemaal niet uit te loggen. Gewoon je browser sluiten is genoeg. Ik heb het Nederlandse Forum als shortcut in Internet Explorer staan en ben dan direct ingelogd.
Rijk
Bedankt Roald! Ik was in de veronderstelling dat ik "ten eeuwigen dage" ingelogd zou blijven als ik niet netjes uitlogde. Blijkbaar is dat dus niet zo.
groet, Rijk
PS: toch blijf ik het vreemd vinden dat je zomaar in het Duitse Forum zit als je (toch) uitlogt...
landrover
Dat komt omdat ze bij Magix de boel zo hebben ingericht dat je automatisch naar het Duitse forum wordt gedirigeerd. Dat is gewoon een instelling en het is nu eenmaal een Duits bedrijf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.