Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto + Film Op Zelfde Dvd
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
japo
ik heb een film gemaakt die iets langer duurt dan 1 dvd dus op de 2de ddvd komt maar een kort stukje.
kan ik op die 2de dvd ook foto's zetten ??
hoef ik geen aparte foto cd te maken.
JohnJ
QUOTE(japo @ 03.12.2005 12:00:21) [snapback]115036[/snapback]
ik heb een film gemaakt die iets langer duurt dan 1 dvd dus op de 2de ddvd komt maar een kort stukje.
kan ik op die 2de dvd ook foto's zetten ??
hoef ik geen aparte foto cd te maken.

Nee, je kan gewoon vanuit de mediapool je foto's op de tijdlijn zetten, achter of voor, of tussen, je film.
Als je dan een overgang kiest en bv deze overgang op alle foto's wilt toepassen dan klik je gewoon"toepassen op alles aan.

sukses

John
japo
QUOTE(JohnJ @ 03.12.2005 12:24:58) [snapback]115038[/snapback]
Nee, je kan gewoon vanuit de mediapool je foto's op de tijdlijn zetten, achter of voor, of tussen, je film.
Als je dan een overgang kiest en bv deze overgang op alle foto's wilt toepassen dan klik je gewoon"toepassen op alles aan.

sukses

John

dat had ik ook bedacht maar het gaat om 600 foto's !!!!!
die staan netjes in een eigen mapje naar onderwerp.

dan moet ik toch de film gaan inkorten.
Rijk
QUOTE(japo @ 03.12.2005 12:29:00) [snapback]115039[/snapback]
dan moet ik toch de film gaan inkorten.

Als het maar een klein beetje scheelt, kun je ook overwegen om de bit-rate bij het encoden iets aan te passen, zodat de film net wel op je dvd past. Dat kun je doen door in het scherm "Disk branden" te klikken op Encode en dan de schuifregelaar iets naar links te plaatsen (in de richting Longplay). In het scherm Disk branden kun je dan aflezen of het past op je dvd. Als je niet te veel hoeft te schuiven zul je waarschijnlijk nauwelijks of geen kwaliteitsverschil merken.
Maak eventueel eerst een proef met een RW dvd.
Rijk
japo
QUOTE(Rijk @ 03.12.2005 13:03:47) [snapback]115041[/snapback]
Als het maar een klein beetje scheelt, kun je ook overwegen om de bit-rate bij het encoden iets aan te passen, zodat de film net wel op je dvd past. Dat kun je doen door in het scherm "Disk branden" te klikken op Encode en dan de schuifregelaar iets naar links te plaatsen (in de richting Longplay). In het scherm Disk branden kun je dan aflezen of het past op je dvd. Als je niet te veel hoeft te schuiven zul je waarschijnlijk nauwelijks of geen kwaliteitsverschil merken.
Maak eventueel eerst een proef met een RW dvd.
Rijk

proef gedaan met bitrate op 4231 en op dvd-rw en ik vindt het geslaagd !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.