Hallo,
Graag zou ik van de kenners wat hulp hebben. Magic video deLuxe 2006 werkt prima, alleen kon ik 1 bewerking niet voor elkaar krijgen, nl:
Als ik in mijn filmpje het bestaande geluid ga mixen met achtergrond muziek, zijn er momenten waar ik het geluid dat opgenomen is tijdens het filmen wil terugdringen. Dat doe ik natuurlijk met de Audiomixer. Als ik zo het hele filmpje bewerk zijn er een aantal bewerkingen geweest met de schuifjes van het geluid wat bij de film hoort en de toegevoegde achtergrond muziek.
Dat gaat allemaal prima. Maar als ik de film daarna opsla en opnieuw afspeel is er niets bewaard van die veranderde settings van het geluid en hoor ik heel het filmpje de geluiden van het filmpje EN de achtergrondmuziek samen nog net zo hard als voorheen.
De mixer heeft dus gedurende de mixerbewerkingen wel gewerkt maar het programma heeft die veranderingen niet opgeslagen. Ik heb de indruk dat ik een instelling vergeet. Bijvoorbeeld als je de mixer opent zie je rechtsonder een rode button met "link"moet je daar eerst op klikken om de instellingen te bewaren? Of vergeet ik een hele andere instelling?
Alvast hartelijk dank voor de geboden hulp.