QUOTE(landrover @ 29.11.2005 18:10:50) [snapback]114686[/snapback]
Ik ken die versie nog wel en voor zover ik weet kun je daar niet zomaar iets wegknippen zonder dat er gaten ontstaan. Tenzij je het trim-menu gebruikt.
Maar wat ik altijd deed was gewoon de te verwijderen stukken selecteren door een knip te zetten (ctrl+T) het overbodige segment aan te klikken, op delete te drukken en het achterliggende gedeelte naar voren te slepen zodat het weer aansloot. Deze methode gebruik ik overigens nog steeds veel.
Eerst bedankt voor de reacties ! Ik heb inderdaad gedaan wat je hier omschrijft, maar na dat ik het achterliggende gedeelte naar voren getrokken had, zodat het weer zou aansluiten, keek ik naar het resultaat, en het geknipte deeltje was opnieuw aanwezig !
' t is inderdaad een "ouderwetse versie"; ik had eerst de versie 2005 van een kennis uitgeleend om te proberen, maar het leek me zo "ingewikkeld" dat ik ( achteraf gezien blijkt dat het wel een verkeerde redenering was) naar de winkel trok om een iets eenvoudiger programma aan te schaffen, en ik viel op een afgeprijsde - oudere versie van het programma....