Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geen Audio Bij Opname...
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
shikamaruuu
beste mensen,

excl.gif ik ben nieuw in de wereld van videobewerking. excl.gif
ik heb magix video deluxe 2005.

het probleem is dat ik probeer om een videoband op te nemen.
ik heb volgens mij alle kabels goed aangesloten maar als ik probeer om een de video vast te leggen krijg ik geen geluid, terwijl het in het voorbeeld wel werkt.

weet iemand hier een oplossing voor,
alvast hartelijk bedankt
FransS
QUOTE(shikamaruuu @ 19.11.2005 19:08:21) [snapback]113491[/snapback]
beste mensen,

excl.gif ik ben nieuw in de wereld van videobewerking. excl.gif
ik heb magix video deluxe 2005.

het probleem is dat ik probeer om een videoband op te nemen.
ik heb volgens mij alle kabels goed aangesloten maar als ik probeer om een de video vast te leggen krijg ik geen geluid, terwijl het in het voorbeeld wel werkt.

weet iemand hier een oplossing voor,
alvast hartelijk bedankt

Hoe neem je dit op ? digital of analoog?

Frans S user.gif
shikamaruuu
ik neem het van een videorecorder op
dus analoog geloof ik
FransS
QUOTE(shikamaruuu @ 20.11.2005 15:03:09) [snapback]113543[/snapback]
ik neem het van een videorecorder op
dus analoog geloof ik

Heb je dan wel je geluid door gekoppelt met je line/in op je computer ?

Frans S.user.gif
shikamaruuu
nou dat weet ik niet,
het geluid zit gewoon in de audio ingang van de computer.
ik heb wel gewoon audio maar als ik iets opneem en het daarna afspeel staat daar geen audio op. wink.gif
landrover
Waarschijnlijk is je line-in niet geactiveerd voor opname. Klik met de rechtermuisknop op het luidsprekertje rechtsonder in het scherm en kies "volumeregeling openen". Ga dan naar "opties", klik op "eigenschappen", vervolgens op "opnemen" en dan op "OK". Zet een vinkje onder de fader bij "Line in" en probeer nu nog eens op te nemen.
shikamaruuu
beste mensen,