Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Smart Encoding 2006
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ncguzknb
Hallo Forum,

Werk op het ogenblik met Videodeluxe 2004 en heb op de webpagina gezien dat de nieuwere versie 2006 al heel wat meer mogelijkheden heeft, zo ook heb ik gekeken bij de nieuwe uitvoeringen van Magix Film en Foto op CD en DVD 4.0
en die hebben allebei interresante nieuwe mogelijkheden die ik zo gauw bij
Video deluxe 2006 nog niet zag staan, en dat is : Smart Encoding een MPEG file
word dat niet opnieuw gecodeerd waardoor de eenmaal gecodeerde bestanden niet opnieuw in kwaliteit achteruitgaan, en kan magix Videdeluxe 2006 ook een fotoshow in High Defenition branden dus op 1920x1080 ?
Misschien dat deze zaken alwel in Magix Videodeluxe 2005 zijn opgenomen
en dat ik ze daarom over het hood zie ?

Groeten van Frank
bisebaer
Smart encoding zit alleszins al in VDL 2005 ...
plemmens
Klopt en het zit dus ook weer in 2006. Omdat het in 2005 reeds zat is het dus ook niet als nieuwe "feature" vermeld voor 2006.
Op hoge definitie zullen we nog even moeten wachten denk ik.
landrover
De nieuwe feature van VdL2006 met betrekking tot MPEG verwerking is dat er bij import geen frametable meer hoeft te worden aangemaakt. Hierdoor verloopt de import van MPEG-files veel sneller. Heen en weer "spoelen" door het materiaal tijdens de montage wordt dan echter wel veel trager, daarom blijft het mogelijk om wel een frametable aan te maken. Goed gedaan van Magix.
Spikecity
QUOTE(bisebaer @ 04.09.2005 06:41:32)
[snapback]106467[/snapback]

Zit onder de knop Geavanceerd op exact dezelfde plek ook in 2006, genaamd Smart render (no reencode)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.