Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2006 Extra's
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Spikecity
Ik heb eens een beetje gespeeld met de paar nieuwe 3D overgangen in mijn verse VdL2006 PLUS en ik moet zeggen, erg fraai..... maar het smaakt naar meer.... veel meer.
Zeker als je dit soort effecten afzet tegen wat Pinnacle Studio met zijn Hollywood Effects plug-ins allemaal (tegen redelijke ruime betaling) aan dit soort overgangen levert.

Kunnen wij uitbreidingspakketten, hollywood effects alike plug-ins gaan verwachten voor VdL 2006 PLUS, want alhoewel erg fraai is de keuze in 3D nu vrij beperkt en wordt herhaaldelijk gebruik ervan in je producties al gauw herkenbaar als.....
slofje
als wat? blink.gif
Dutchman
ja..als wat.....gebruik toch de online media catalogus, da kan je er nog een paar erbij kopen....

En wat verwacht jij als hollywood effect ?
Spikecity
QUOTE(slofje @ 02.09.2005 17:15:04)
als wat? blink.gif
[snapback]106360[/snapback]

Als één van die paar 3D overgangen uit Magix 2006 natuurlijk cool.gif
Spikecity
QUOTE(Dutchman @ 03.09.2005 03:12:31)
ja..als wat.....gebruik toch de online media catalogus, da kan je er nog een paar erbij kopen....

En wat verwacht jij als hollywood effect ?
[snapback]106395[/snapback]

Ik had allang in de online media catalogus rondgebladerd, maar 3D overgangen staan daar niet te koop.

Ik refereerde aan HFX omdat je daar inderdaad complete add on pakketjes kan kopen voor één of meer thema's als bijv business, huwelijk, kerst enz.
Het zou gewoon fraai zijn als je zo'n collectie overgangen als één pakketje uit de online shop zou kunnen kopen en toevoegen aan je Magix.
HFX is altijd een plug in pakket geweest wat zowel voor Adobe Premiere en de Pinnacle pakketten te koop was, dus waarom niet een HFX of alike binnen Magix ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.