Geachte "VDL-teamgenoten",

Bij deze mijn eerste ervaringen met VDL-2006-Plus:
- deels bewerkte film in v.2005 via "Backup" naar externe schijf gezet
- v. 2005 "restloos" verwijderd
- v. 2006(totaal) zonder problemen in ca 10 min. geďnstalleerd
- via "Backup" terugzetten de deels bewerkte film in v.2006 gezet, dit terugzetten gaat probleemloos mét alle overgangen etc. en is in v. 2006 gewoon verder te bewerken
- alle functies (ook de nieuwe) die ik heb "aangeboord" werken tot nu toe prima
- het een en ander moet je wel allemaal door "try and error" uitvinden want het handboek zowel als het PDF-bestand bieden weinig hulp, er is hier en daar wat tussengeplakt en daar blijft het bij
- ik gebruik tot nu toe met veel plezier "Beeindruckende Videos und DVDs mit Magix VideodeLuxe 2005" van DATA BECKER waarbij het opmerkelijk is dat de afgedrukte schermvoorbeelden die van v.2006 zijn, kennelijk loopt de nederlandse versie achter op de duitse
- ik ben en blijf enthousiast over Magix VDL_Plus, je moet alleen wel "creatief" zijn en de menu's goed lezen voordat je een opdracht activeert om problemen te voorkomen (juiste muisfunctie, activeren van de juiste sporen om maar enige primaire functies te noemen), het programma zit boordevol mogelijkheden (o.a. de key-frame functie is een prachtig stukje speelgoed) en voor je het weet draai je een hele film in de soep

Dit waren zo maar wat ervaringen, misschien heeft iemand er wat aan
Groet
Henk