Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Batch Capture Dv
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
etrois
Bij het opnemen vanaf mijn Sony Handycam (DV) wil ik de batch capture gebruiken. Zoals aangegeven in de handleiding - en overigens ook in Chip Foto-Video 02/2005 - kan je gebruik maken van de knoppen "Als startpositie instellen" en "Als eindpositie instellen". Doe je dit verschillende keren bij het afspelen van de band, dan krijg je een lijst met alle op te nemen delen. Na afloop kan je op de rode opnameknop klikken, de band spoelt terug en neemt alle scenes op...

Dit gebeurt ook allemaal volgens plan. Tijdens de opname verdwijnen echter willekeurig windows, of worden leeg (wit). Het opnemen lijkt echter, gezien ook de bandenteller op de Handycam, goed te verlopen. Alleen: elke scene begint opnieuw - de vorige scene wordt als het ware overschreven. Gevolg: ik krijg wel zoveel scenes als ik heb gepland (eventueel meer, wanneer in één van die scenes een overgang zit), maar die zijn allemaal dezelfde inhoud, nl. de laatste scene!

Ik lees er nergens iets over, dus ik moet iets fout doen. Maar wat? Wie heeft ervaring dat dit wel goed gaat en wie weet hoe dit op te lossen is?

Bedankt.
etrois
Na enig proberen blijkt dat wanneer je de naam steeds (handmatig!) aanpast, de opnamen elkaar niet meer overschrijven. Nu crasht VdL na een scene of 5 ... sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.