Telkens liep de machine vast en verscheen de melding: fout in MumalPlw7.dll op adres..... enzovoort.
Tot 3 keer toe heb ik het opnieuw geprobeerd maar telkens (soms na anderhalf uur) verscheen de foutmelding weer. Uiteindelijk heb ik een patch ( 4[1].0.2.3._nl ) gedownload en geinstalleerd. Toen ik om ongeveer 1 uur afgelopen nacht opnieuw een poging gewaagd heb, (de computer gewoon de hele nacht aan gelaten en "lekker?" gaan slapen) stond vanmorgen de foutmelding weer op het scherm en de machine vast!
Toen realiseerde ik me dat ik vorig jaar (bij versie 2004) precies hetzelfde had gehad. Toen had ik de bewuste MumalPlw dll file verwijderd (samen met nog 2 of 3 andere met zelfde naam). Na enig zoeken heb ik tussen de bestanden van De Luxe 2005 Plus, de bewuste DLL gevonden en verwijderd.
Vervolgens kon ik zonder problemen de gemonteerde film ( 1 uur en 8 minuten) exporteren als Mpeg bestand.
Mijn vraag: zijn er meer gebruikers die dit probleem herkennen en een oplossing (patch?) hebben gedraaid?
Ik weet niet precies wat deze DLL doet, maar ze staat natuurlijk niet voor niets tussen de bestanden van het programma