Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Samenvoegen Na Verwijderen Scene
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Vivian
Hallo,

Na het monteren van de film wil ik achteraf toch nog een scene verwijderen. Maar na het verwijderen van de scene lukt het me niet meer om de film als 1 geheel te krijgen. (Het verwijderde deel blijft zwart bij het afspelen)Weet iemand hoe te handelen nu.

groetjes Vivian
mschagen
Klopt het dat je de film als 1 serie van fotootjes ziet, voor iedere scene 1 foto (ik weet even niet meer hoe dat heet)? Schakel over naar de tijdlijn modus (toets Tab of timeline knop rechts midden). Dan zie je beter wat je aan het doen bent.
GerardR
Vivian,

Als je in de tijdlijn-modus bent kijk dan even aan het eind van je film. Daar moet de eindmarker staan (rood vlaggetje dat naar links wijst). Als de eindmaker nog op de oude plaats staat, dus waar het verwijderde deel eindigde, dan wordt dat laatste stuk ook nog gezien als behorend bij de film.
Plaats de eindmarker aan het nieuwe einde van de film door op de rechtermuisknop te klikken.

Gerard
Duiker
Hallo,

Als je een scene verweiderd uit je project, schuift de rest van de
scene's niet automatisch naar voren om het gat op te vullen waar je verweiderde
scene stond.
Je moet dus handmatig de achterliggende scene's opschuiven.
Dit kan eenvoudig door de muismodus te selecteren (zie bijlage) waarbij
de achterliggende scene's van zelf mee worden gesleept.
En dan is het een kwestie van klikken op de eerste scene na het gat, sleep de boel naar voren, en vul het gat op.

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.