Als ik een korte film (8 min), welke via DV (firewire) is geimporteerd op DVD wil branden, zonder effecten, muziek etc. is er niets aan de hand. Prima DVD.
Heb nu een korte film (5 min) welke is bewerkt, voorzien van effecten en van muziek. Als ik de film naar DVD wil schrijven, blijft mijn compu als het ware steken bij het encoden (stap 2). Hij encodeert wel, maar als er nog vijf minuten resteren stopt ie ermee. ook na 6 uur gebeurt er niets. Computer loopt niet vast en geeft geen foutmelding. Magix geeft ook geen foutmelding en de verstreken tijd voor omzetten/branden blijft gewoon doorlopen
Ook met gebruik van simulatiemode treedt hetzelfde probleem op. Hetgeen wel ge encodeerd (?) is kan uiteindelijk wel op DVD worden gebrand, maar het resultaat is dat slechts 2min film is gebrand.
Heb inmiddels aantal patches gedownload. Geen resultaat. Muziek eruit. Geen resultaat. Firewall uitgeschakeld. Ook niets. Burnprofiler hielp ook niet.
Heeft iemand een tip?
Heb sony vaio notebook met windows XP + Sp's geinstalleerd, 3,06 Ghz processor, 512 mb intern en 35 G harde schijf