Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 2005
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
niels
Als ik een korte film (8 min), welke via DV (firewire) is geimporteerd op DVD wil branden, zonder effecten, muziek etc. is er niets aan de hand. Prima DVD.

Heb nu een korte film (5 min) welke is bewerkt, voorzien van effecten en van muziek. Als ik de film naar DVD wil schrijven, blijft mijn compu als het ware steken bij het encoden (stap 2). Hij encodeert wel, maar als er nog vijf minuten resteren stopt ie ermee. ook na 6 uur gebeurt er niets. Computer loopt niet vast en geeft geen foutmelding. Magix geeft ook geen foutmelding en de verstreken tijd voor omzetten/branden blijft gewoon doorlopen

Ook met gebruik van simulatiemode treedt hetzelfde probleem op. Hetgeen wel ge encodeerd (?) is kan uiteindelijk wel op DVD worden gebrand, maar het resultaat is dat slechts 2min film is gebrand.

Heb inmiddels aantal patches gedownload. Geen resultaat. Muziek eruit. Geen resultaat. Firewall uitgeschakeld. Ook niets. Burnprofiler hielp ook niet.

Heeft iemand een tip?

Heb sony vaio notebook met windows XP + Sp's geinstalleerd, 3,06 Ghz processor, 512 mb intern en 35 G harde schijf
twijfelaar
Niels,

Zojuist kwam ik je, nog niet beantwoorde, vraag tegen over je probleem met het encoden voor DVD. Hoewel ik absoluut geen deskundige, maar slechts een fanatieke gebruiker van VdL ben, doe ik toch een suggestie.
Ik las dat je een laptop met een HD van 35Gb gebruikt. Hoeveel is hier nog ongebruikt voordat je een brandopdracht geeft? Denk eraan dat WinXP en andere (stuur)programma's vrije ruimte verlangen, dat het encoden een extra file van plm. 500Mb per 10 minuten film oplevert, en dat er hier en daar nog wel iets anders wordt opgegeten. Alles opgeteld is 35Gb dan misschien een beetje krap.

Succes,
Jan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.