bisebaer
02.08.2005 06:56:59
Ik heb momenteel VDL 2005 maar ik vroeg me af of je met deze versie al bepaalde 3d-effecten kan maken (bv. een draaiende kubus waarbij dan aan de ene zijde de huidige scène en aan de andere zijde de volgende scène verschijnt)? Of is het daarvoor wachten op de VDL 2006? Of zit dat in de plus-versie van VDL 2005?
Bestaat er overigens zoiets als een upgradekorting als je later van versie 2005 naar versie 2006 overstapt?
Alvast bedankt!
mschagen
02.08.2005 20:08:48
Voor 3d effecten zul je waarschijnlijk op versie 2006 moeten wachten, maar welke effecten daar dan in zullen zitten weet ik niet. Ik heb wel eens gelezen dat, indien je een mailtje naar magix stuurt, het mogelijk is voor een gereduceerde prijs een nieuwe versie te kopen als je de voorgaande hebt.
bisebaer
02.08.2005 20:10:17
Dan zal het nog wel een half jaartje wachten zijn op 2006 zeker?
Zijn er overigens andere betaalbare programma's waar zulke effecten wel in zitten? Niet dat ik er zo'n behoefte aan heb, maar ik vroeg het mij eventjes af nadat ik deze morgen een filmpje met zulke effecten had gezien ...
Duiker
03.08.2005 15:02:25
Pinnacle heeft zulke effecten in zijn bewerkingsprogramma
alleen is het wel zo (vind ik) dat overdaad schaad!
Te veel effectten zien er snel amateuristisch uit.
Kijk maar eens naar televisie programma's,
hier zie je bijna nooit veel beeldovergangseffecten
bisebaer
03.08.2005 16:11:54
Ja, da's zeker waar ... Ik huiver bij van die filmpjes waarbij er geen harde overgangen voorkomen, maar enkel van die alpha-effecten en zo ... Vreselijk!!! Maar met programma's als VDL wordt de verleiding voor sommige mensen blijkbaar erg groot om te tonen wat het
programma wel kan, niet wat ze
zelf kunnen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.