Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2005 Activeren
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Thomas Croonen
Beste supporters,

Ik heb gister bij de dixons, Video Deluxe 2005 Plus gekocht,
En nadat ik hem geinstalleerd had moet ik voor bepaalde dingen

Een keus maken tussen activeren of demo gebruiken,
Ik heb er 99.99 euro voorbetaald dus ik neem aan dat ik hem wel compleet heb toch?

Maar ik kan nergens een activerings code vinden sad.gif

Wie kan me helpen zodat ik hem normaal kan activeren of vinden hoe het moet :S

Greetz Thomas
mschagen
Als je de gewone 2005 plus versie hebt, wat je voor die prijs ook mag verwachten, hoef je volgens mij niets te activeren. Het gaat dan om 3 cd's, 1 met het programma en 2 met beeld en geluid materiaal.
Het lijkt alsof je nu de e-versie hebt. Dat is een wat beperkte versie die je kunt downloaden vanaf deze website, en die je via het web kunt activeren middels een creditcard o.i.d. Deze kost minder dan 99 euro. Ik vermoed dat ze je bij dixons de verkeerde cd hebben aangesmeerd. Toen vdl2005 net uit was heb ik deze voor 89 euro bij mediamarkt gekocht, en die werkte zo recht uit de doos.
Overigens, heb je de procedure voor het activeren al eens geprobeerd? Wellicht dat je alleen maar een code die ergens op de verpakking, cd of handleiding staat hoeft in te voeren. Maar mijn vermoeden is dat je hem beter maar terug kunt brengen.
hgroot
QUOTE(Thomas Croonen @ 24.07.2005 12:00:01)
Beste supporters,

Ik heb gister bij de dixons, Video Deluxe 2005 Plus gekocht,
En nadat ik hem geinstalleerd had moet ik voor bepaalde dingen

Een keus maken tussen activeren of demo gebruiken,
Ik heb er 99.99 euro voorbetaald dus ik neem aan dat ik hem wel compleet heb toch?

Maar ik kan nergens een activerings code vinden :(

Wie kan me helpen zodat ik hem normaal kan activeren of vinden hoe het moet :S

Greetz Thomas
[snapback]102160[/snapback]

Ik heb dezelfde software onlangs ook gëīnstalleerd. Nou weet ik het niet zeker meer, maar volgens mij heb je de code achterop het boekje kennelijk over het hoofd gezien.

mvg,
Hans
Dutchman
Je hebt de verkeerde versie geinstalleerd, namelijk de demo versie van de cursus cd.
Je moet de "PROGRAMMA CD" nemen en deze installeren rolleyes.gif

Groetjes,
Dutchman.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.