Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Naam Disk-image
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
eric_brok
Ik heb een diskproject gemaakt door een bestaand project te openen, wijzigingen aan te brengen en onder een nieuwe naam te bewaren.
Toen ik een schijf had gebrand, bleek de naam van de disk-image gelijk te zijn gebleven, zodat ik onbedoeld de oorspronkelijke image had overschreven.
Die had ik echter nog willen bewaren (ik kan hem weer terugkopieren vanaf een schijf, maar dat gedoe had ik willen voorkomen).

Mijn vraag is nu, welke instelling in een project nu precies bepalend is voor de naam van het disk-image. Het lijkt wel of je dat niet meer kan wijzigen nadat eenmaal een image is gemaakt.

Dit is tevens een waarschuwing/tip voor als je ooit op deze manier te werk wil gaan; eerst altijd even handmatig je huidige image (de betreffende map in Windows) een andere naam geven zodat die niet overschreven wordt.

Eric
mschagen
Klopt, de naam van de directory wordt bepaald op het moment dat je je project voor de eerste keer een naam geeft. Daarna het project hernoemen verandert niet de directory. Indien er problemen zijn met een project is het daarom ook niet altijd voldoende om wat parameters en de naam van het project te wijzigen, want vdl blijft teruggrijpen op diezelfde directory, met eventueel dezelfde fouten daarin.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.