Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Word Exel
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
muchas
Ik heb even de topics afgelopen maar vind geen antwoord op mijn vraag,
ik voeg in de titelgenerator een rtf bestand in, komt het wel zichtbaar in de titelgenerator( als ik het selecteer )maar niet op het scherm.
ik wil op het eind van een wedstrijd de uitslagen laten voorbijgaan op het scherm als aftiteling , maar omdat het nogal veel werk is dit allemaal te tikken wil ik gewoon via kopieeren en plakken dit doen .
Op blz 72 van het handboek staat er ook hoe je het doet maar het lukt me niet .
groeten
eric_brok
QUOTE(muchas @ 14.07.2005 22:34:26)
Ik heb even de topics afgelopen maar vind geen antwoord op mijn vraag,
ik voeg in de titelgenerator  een rtf bestand in, komt het wel zichtbaar in de titelgenerator( als ik het selecteer )maar niet op het scherm.
ik wil op het eind van een wedstrijd de uitslagen laten voorbijgaan op het scherm als aftiteling , maar omdat het nogal veel werk is dit allemaal te tikken wil ik gewoon via kopieeren en plakken dit doen .
Op blz 72 van het handboek staat er ook hoe je het doet maar het lukt me niet .
groeten
[snapback]101313[/snapback]

- Misschien is de tekst zodanig gepositioneerd dat ie buiten beeld valt?
- Misschien valt de tekst weg achter het videobeeld (op de tijdlijn moet je de 'bovenste' laag onder zetten :-)
- Onlangs verscheen bij mij een zwarte titel niet zichtbaar in beeld; toen ik er donkerbruin (of een andere bijna-zwart) van maakte verscheen hij wel. Dat lijkt me een bug. Probeer het eens.

Eric
muchas
Importeren via analoge ( video)
het volgend probleem doet zich bij mij voor: bij het importeren - video-analoge bron.
Dan staat de kwaliteit op 320*240 29.97fps en op 805bps
als ik dergelijk beelden op dvd zet , of gewoon eens bekijk zit er een hapering in de beelden, die dus ook meebrand worden.Een oude wedtrijd dat ik op dvd wil zetten , plotsling stoppen de renners een honderste van een sec en rijden dan weer door.Ik heb reeds de softwaere terug geinstaleerd , maar hetzelfde reslutaat.
Nu vroeg ik raad aan iemand en die zei me ,dat we normaal 25 beelden per sec hebben en dat het dus ongeveer 4 van de 29 beelden is dat het beeld stilstaat.Dat zou duiden op ntfs volgens die persoon.
Ik heb alle mogelijk instellingen nagezien; en nergens staat er iets dat aanduid op ntfs.Wel staat het systeem op pal b en daar heb ik ook andere mogelijkheden oa ntfs pal b pal c enz .
groeten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.