Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cd/dvd Editor
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Marko037
Beste mensen,

Ben sinds kort in het (gelukkige) bezit van video deluxe 2005, nu ben ik bezig om op 1 dvd meerdere films te zetten, nu heb ik hier al kunnen lezen hoe dat moest, nog bedankt hiervoor, maar als ik naar het CD/DVD Editor menu ga, staan daar mijn 2 films en nog een bestand, hoe kan ik dit bestand uit het menu krijgen, als ik nu een dvd menu ga maken staan daar dus me 2 films in, en dat derde bestand, waar niks in staat.

bedankt alvast
eric_brok
QUOTE(Marko037 @ 05.07.2005 16:28:22)
Beste mensen,

Ben sinds kort in het (gelukkige) bezit van video deluxe 2005, nu ben ik bezig om op 1 dvd meerdere films te zetten, nu heb ik hier al kunnen lezen hoe dat moest, nog bedankt hiervoor, maar als ik naar het CD/DVD Editor menu ga, staan daar mijn 2 films en nog een bestand, hoe kan ik dit bestand uit het menu krijgen, als ik nu een dvd menu ga maken staan daar dus me 2 films in, en dat derde bestand, waar niks in staat.

bedankt alvast
[snapback]100507[/snapback]

Wat is dat derde bestand? Hoe ziet het eruit/hoe heet het? Verschijnt het met eenzelfde menuknop als de twee films?
Marko037
QUOTE(eric_brok @ 05.07.2005 16:38:42)
Wat is dat derde bestand? Hoe ziet het eruit/hoe heet het? Verschijnt het met eenzelfde menuknop als de twee films?
[snapback]100509[/snapback]

Als ik naar het menu ga dan staat er een bestandje in dat nieuw heet, gewoon een zwart beeldje.
landrover
Kun je dat bestand nergens in je timeline terugvinden? Misschien staat er ergens een heel kort stukje wat je weg moet halen.
eric_brok
QUOTE(Marko037 @ 05.07.2005 16:41:51)
Als ik naar het menu ga dan staat er een bestandje in dat nieuw heet, gewoon een zwart beeldje.
[snapback]100511[/snapback]

Heb je ongemerkt nog een derde (lege) film openstaan? Als je die in het verleden ooit bent begonnen, wordt die nu steeds weer door het project ingeladen zonder dat je het merkt. Kijk eens in het menu uit hoeveel Vensters je kunt kiezen als je het project hebt geladen.
plemmens
Je zegt dat je naar het CD/DVD Editor menu gaat en dat je daar je films en nog een bestand ziet. Waar zie je dat? Is dat in het venster met de navigatiestructuur? Of heb jij het hier over het voorbeeldvenster waarin het dvd menu zichtbaar is? Ik heb de indruk dat je het over dit laatste hebt en dat jij enerzijds een filmmenu ziet met één zwarte knop (het bestand waar zoals jij stelt niets in staat) en anderzijds een hoofdstukkenmenu met 2 knoppen die verwijzen naar hoofdstukken op de tijdlijn.
Ik denk dus dat jij maar één “VdL-film” opgezet hebt met op de tijdlijn de 2 bestanden (films noem jij dat) die je op één DVD wil zetten. Door jou films achter mekaar op de tijdlijn te zetten worden ze als hoofdstukken gezien en niet als aparte films.

Die 2 films die je op DVD wil zetten, waar heb je die vandaan? Heb je die opgenomen, of van het internet geplukt, of van een DVD gehaald? Zijn die in AVI formaat of in mpeg?
Ik denk dat er hier een misverstand onder de mensen is met betrekking tot wat een film eigenlijk is.
In Magix termen is een film een als .mvd bewaard bestand dat enkel informatie en instructies bevat over wat er op de tijdlijn staat en welke bewerkingen daar op toegepast werden.
Duiker
Hallo,

Na het kiezen van het cd/dvd menu scherm wordt deze automatisch geopend als een bestand met de naam; nieuw.
Misschien moet je eerst even opslaan onder de naam die je wilt hebben?

Sander
Marko037
QUOTE(Duiker @ 11.07.2005 13:48:31)
Hallo,

Na het kiezen van het cd/dvd menu scherm wordt deze automatisch geopend als een bestand met de naam; nieuw.
Misschien moet je eerst even opslaan onder de naam die je wilt hebben?

Sander
[snapback]101016[/snapback]

Moest eerst de film opslaan, dan pas kan ik het bestand verwijderen!

bedankt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.