Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Plugins
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
dennisvanhamond
Zijn der ook nog plugins te verkrijgen voor vdl bv zoals hollywood voor studio
mschagen
nee.
tmh
Michael,
dat is wel een heel kort antwoord. Nog korter zou zijn: -
laugh.gif

Dennis,

Met de standaardmogelijkheden (ondermeer de 16 sporen) van VdL kom je volgens mij al een heel eind verder dan met Hollywood FX. Je moet natuurlijk wel veel zelf ontwikkelen, maar dat maakt het juist interessant.

Ik heb VdL en Studio met Hollywood FX, en raad eens wat ik gebruik voor speciaaltjes? Juist: VdL. Maar er komt nog iets bij: Studio is zeer gebruiksvriendelijk, maar van HFX vind ik dat het dat allesbehalve is.

Tom
dennisvanhamond
ok hartelijk bedankt dan gebruik ik stand alone programma's om nog andere efectten te behalen ( cool 3d studio adorage ed)
mschagen
Ok, iets uitgebreider dan. blush.gif

De meeste programmaŽs waarmee je effecten kan toepassen zijn template gebaseerd. Je drukt op een knop, er komt een voorgebakken effect uit, en daar moet je het mee doen. Bij vdl zul je wat meer zelf moeten knutselen, maar dan heb je wel een effect waarvan je zeker kunt zijn dat alleen jij die hebt, en dat hij perfect aansluit op de inhoud van de film. Ieder effectje afzonderlijk van vdl lijkt misschien niet veel voor te stellen, maar zodra je ze gaat combineren kun je ontzettend veel bereiken.
landrover
Voortbordurend op dit onderwerp: VdL zou wel het gebruik van audio-plugins ondersteunen, maar welke dat zijn en hoe je het toepast is mij niet duidelijk. Iemand?
mschagen
Je kunt directx audio plugins van verscheidene websites downloaden (oa www.analogx.com) en installeren. Daarna, in de audio mixer van vdl kun je vervolgens zoŽn plugin op een kanaal of op de aux zetten van alle kanalen samen.

Schijnbaar ondersteunt de nieuwste versie van vdl (2005) ook vst(?) audio plugins. Iemand die regelmatig met audio software werkt weet vast wel wat dat zijn. Er is een speciaal programmatje meegeleverd met vdl waarmee je die plugins kunt installeren of beheren.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.