Help - Search - Members - Calendar
Full Version: .mvd Bestand Opent Niet Meer!
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
BPJ
Na installatie van VDL 2004 heb ik een film van ca. een uur gemaakt van twee video-sporen met stereo-geluid, een geluids-spoor en een titel-spoor. Mooi menu d'r bij gemaakt, alles meerdere malen opgeslagen tijdens het werken, klaar om te encoden en te branden. En tijdens dat proces kreeg ik steeds een foutmelding, waarop ik het programma opnieuw heb geinstalleerd en de laatste patch gedownload heb.

Vervolgens wil VDL het .MVD bestand niet meer openen en geeft het de foutmelding:
MAGIX video deLuxe ondersteunt maximaal 16 tracks

Aangezien het bestand volgens mij uit niet meer dan 9 tracks kan bestaan, bevat ik deze foutmelding niet.

Wie kan mij helpen vele uren werk weer boven water te halen???

Mijn computer is een nieuwe HP Pavilion W5070, Intel Pentium 4, Windows XP. Ik heb al geprobeerd de back-up bestanden te laden, maar die geven dezelfde foutmelding...
mschagen
Heb je de patch van de juiste versie geintalleerd? Ik krijg de indruk dat de mvd met vdl plus is gemaakt, die 32 sporen ondersteunt, en de patch van vdl was die maximaal 16 sporen ondersteunt. Het aantal sporen wat je daadwerkelijk gebruikt is hierbij niet van belang.
Onder film eigenschappen kun je het aantal sporen specificeren wat je maximaal denkt te gaan gebruiken. Volgens mij kun je door hier 16 te selecteren ervoor zorgen dat films gemaakt met vdl plus compatible zijn met vdl. Maar in jouw geval moet je dus even controleren of je de juiste patch hebt geinstalleerd.
BPJ
mmm dat klinkt wel logisch.. kan ook wel kloppen, want ik dacht toch ook echt dat ik VDL 2004 plus had geinstalleerd (dat staat ook op de doos!), toen het encoden/branden niet lukte heb ik ook daarvoor de patch geinstalleerd en toen begon het gedonder.. dvd-speler en -brander werden niet meer herkend, foutmeldingen van andere programma's etc.
Na een hoop gedoe kreeg ik alles weer aan de praat, maar ik heb toen uiteindelijk inderdaad de patch van VDL 2004 geinstalleerd, niet de plus-versie. Daarnaast nog een hele lijst van instellingen die ik moet veranderen van MAGIX support gekregen na een syscheck.
Ik ga maar 's kijken of ik er dan weer een plus-versie van kan maken, in ieder geval bedankt voor de reactie, Michael!

grts
Bart
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.