Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemen Met Vob Binnenhalen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Frarimo
Wie kan mij op weg helpen??
Ik heb zaterdag het pakket Video de Luxe 2004 aangeschaft. smile.gif
Ik neem via de DVD recorder prg's op van de tv en wil die graag bewerken.
Ik heb het hel boek al doorgeworsteld wacko.gif , maar ik kan nergens vinden hoe ik nou die VOB files moet inladen. Ik heb het natuurlijk al geprobeerd, maar dan geeft de eerste file keurig een tijd aan en de overige 3 of 4 VOB files geven 0 min aan.
En er staat dan niks in.
Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd maar ik kom er niet meer uit.
Alstublieft help mij!!!!
tmh
Probeer dit eens:
- copiëer de vob-bestanden naar de harde schijf
- verander de extensie VOB in MPG
- open in VdL

Heb je nu nog VdL2004 aangeschaft? VdL2006 zit er aan te komen, en gisteren heb ik in de Carrefour in België VdL2005 nog zien liggen voor 52 €, wat beter koop is dan wanneer je het programma rechtstreeks bij Magix bestelt! 5ik zou trouwens wel eens willen weten hoe dit kan ???)

Tom
mschagen
Jammer dat je vdl2004 hebt gekocht. 2005 schijnt minder problemen te geven, maar goed, als het programma bij jou goed werkt dan is dat goed.

Overigens, de vob´s die op je dvd staan moet je achter elkaar plakken bij het kopieren.
Dus in een windows command window moet je iets typen van de vorm:
copy /b <d:\video_ts\vob file1>+<d:\video_ts\vob file2> <c:\vobcopy>

type help copy in het windows command window voor meer uitleg over het copy commando.

het resulterende vobcopy bestand zou de hele opname moeten bevatten en deze kun je dan openen, eventueel na de extensie in mpg gewijzigd te hebben.

En over die prijs: vdl2004 is al een oud pakket, het is niet ongebruikelijk dat die tegen gereduceerde prijzen worden verkocht, om van oude partijen af te komen en zo het verlies hierop te minimaliseren.

Overigens heb ik ook wel gezien bij een andere grote retailer dat zelfs gloednieuwe pakketten voor minder worden verkocht dan op het web. Het lijkt mij dat, als je als retailer een groot aantal paketten afneemt van MAGIX (en carrefour IS groot), dat er over de prijs die aan MAGIX betaald moet worden onderhandeld kan worden. Zo kan ik me ook voorstellen dat zo´n grote retailer onder de adviesprijs mag gaan zitten van MAGIX omdat ze een belangrijk verkoopkanaal vormen. Zo´n retailer wil onder die adviesprijs gaan zitten om zeker te zijn dat hij een concurrerende aanbieding kan maken en ook weer van zijn pakketten af komt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.