Sinds een kleine week loop ik in VDL 2004 Standaard tegen de melding
systeembronnen te zwak aan wanneer ik een dvd wil laten coderen en daarna branden.

Naar mijn weten heb ik de meeste tips gebruikt die uitgebreid op het forum staan. Het programma opnieuw geinstalleerd, de burnprofiler geinstalleerd, de nieuwste patch geinstalleerd, opruiming gehouden op mijn pc, alle schijven gedefragmenteerd, gekeken of er een nieuwe firmware was voor mijn brander Sony U10A versie 1.1, externe usb apparaten losgehaald van de pc, firewire aansluiting van camcorder sony DRV 22 losgekoppeld, het virtueel geheugen aangepast van de c, de d en de e schijf (op 1024 min en max en ook min 1024 max 1500 op alle schijven), het programma EndItAll geinstalleerd en alle mogelijke achtergrond programma's gesloten of "gekilled" (dit leidde wel tot een sneller systeem).Ik heb gezocht naar het programma Intel Application Accelelator en wel iets gevonden wat hier op leek maar ik durf dit niet zomaar te verwijderen.Ik heb ook gekeken naar de Aspidriver op mijn pc, ik vond microstaff winaspi(juni 2003.Tenslote sta in Windows XP als administrator.
Het probleem is ontstaan nadat ik mijn licentie van de virusscanner (Panda) vernieuwde en de melding kreeg dat mijn systeem niet optimaal beveiligd was en ik het verzoek kreeg Windows SP 2 te downloaden. Dit laatste heb ik gedaan, de installatie van SP 2 verliep zonder problemen, maar ondanks het tot 3 x opnieuw maken van de film en het correcte gebruik van bestandsnamen mvd en dip's en alle tips blijft de melding van Magix.
Uitzondering hierop is dat het mij wel lukte om een korte film van 5 minuten te maken. De melding bleef toen achterwege.
Mijn systeem is doorsnee: AMD Athlon XP 2000Mhz/2400+, moederbord Biostar M7VIT, 512 MB DDR SDRAM, NVIDIA GeForce MX 440 64 MB videokaart.
Ik heb een gedeelde C en D schijf met daarnaast een E drive van 200 Gb die ik gebruik voor videobewerking plus een externe 80GB schijf.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit probleem want ik weet zo langzamerhand zelf niet meer wat ik moet doen. Mochten jullie nog aanvullende info willen dan geef ik die graag.
Alvast bedankt
Toos