Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe Software Voor Dit Forum
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
tmh
Wat een verrassing, opeens een nieuw kleedje voor dit forum. In het begin even zoeken, maar ik denk dat ik mijn weg al gevonden heb. Je kan alles in het nederlands instellen linksonder op dit scherm en zelfs een andere skin kiezen...

Ik heb in "Favorieten" wel mijn shortcut moeten aanpassen.

Hopelijk verrast Magix me nu morgen met een nieuwe versie (liefst gratis) van VdL!

Ik wilde al meteen een poll starten om te zien wat iedereen vindt van deze verandering, maar dat mag ik blijkbaar niet...

nein.gif

Tom
Dutchman
Ja, ze hadden van het weekeinde het forum gehacked met een sql exploit (sql injektie).
Natuurlijk uiteindelijk naar versie 2.0 geupdated vanwege de bugs waardoor dit board kon worden gehakt, en vandaar het nieuw kleedje biggrin.gif
plemmens
Dit ziet er inderdaad netjes uit.
Ik dacht deze namiddag even dat de hacker een tweede keer had toegeslagen.
Waarschijnlijk was echter de implementatie van de nieuwe software aan de gang.
plemmens
Click to view attachment Even een testje om te zien of een foto kan bijgevoegd worden.
FransS
Hoi Paul ,

Tja dat is wel handig zo'n fototje ,doe je dat met img of met kopieeren want ik probeer dat ook wel eens maar tot op heden is me dat niet gelukt .
Graag advies hoe men dat doet en al vast dank daar voor .

Groet Frans S. user.gif
plemmens
Frans,
Een plaatje bijvoegen is wel heel eenvoudig. Als je een antwoord wil formuleren kies je uiteraard de button “Add Reply”, zoals dat altijd al het geval is geweest. Formuleer je antwoord en klik vervolgens onderaan in het venster op de button “Browse” en zoek op je pc naar het bestand wat je wil toevoegen. Dubbelklik dit bestand en klik dan op de button “Voeg dit bestand toe”.
Als je grafische bestanden wil toevoegen, bv. een screendump om de zaken wat te verduidelijken, gebruik dan bij voorkeur het .jpg formaat eerder dan .bmp. Jpg’s zijn kleiner en dus sneller te transporteren.
landrover
Hier ben ik heel blij mee! Ik had de afgelopen maand al een paar keer de dringende behoefte om screenshots mee te sturen om een en ander te verduidelijken. Is het nou toeval dat de upgrade van het forum samenviel met die hack? Een paar dagen voor de hack was het forum ook al een paar keer kortstondig off-line...
plemmens
Is het nou toeval dat de upgrade van het forum samenviel met die hack?
huh.gif Ik heb er geen flauw idee van. huh.gif
tmh
Paul,

is de "Browse" knop misschien al terug weggehaald? Dat zou heel spijtig zijn. Ik zie hem in ieder geval nergens. Als je een afbeelding kan invoegen is dat dikwijls meer waard dan duizend woorden (maar neemt op de server natuurlijk ook meer plaats in).

Tom
plemmens
Tom,
Ook geen knop "Bladeren" zichtbaar?
Kan natuurlijk zijn dat dit een optie is die enkel voor forummoderators beschikbaar is. ph34r.gif
tmh
Nope, niks te zien, Niet in het nederlands en niet in het engels. Spijtig. Ik denk dat ze mij dan ook medioradiator moeten maken of zo iets. blink.gif

Nee, grapje, het zou echt interessant zijn als bitmaps tot een bepaalde grootte op deze manier konden getoond worden. Voorts hebben we onze dierbare moderator die trouw dit forum volgt, en die kan dan zinloze of te grote afbeeldingen er terug afgooien. wink.gif

Tom
plemmens
Tom,
Ik kom hier op terug.
smile.gif
Duiker
Kom ik terug van vakantie......kan ik geen andere skin meer kiezen voor dit forum.
Wat is dit nou Magix???

Sander
Flowers
Het is inderdaad anders maar niet beter.

Ik kan zelfs in Firefox geen gebruik meer maken van dit forum, nu moet ik steeds overschakelen naar IE.
fokkemamuziek
QUOTE(Flowers @ 30.09.2006 13:02:18) [snapback]146533[/snapback]
Ik kan zelfs in Firefox geen gebruik meer maken van dit forum, nu moet ik steeds overschakelen naar IE.

Ik heb anders géén enkel probleem met Firefox.
Heb je wel de laatste versies?
Alle drivers ge up date?
Goeie extensies verkregen?
Overigens kun je binnen Firefox ook IE tab gebruiken.
Flowers
QUOTE(fokkemamuziek @ 30.09.2006 13:19:21) [snapback]146535[/snapback]
Ik heb anders géén enkel probleem met Firefox.
Heb je wel de laatste versies?
Alle drivers ge up date?
Goeie extensies verkregen?
Overigens kun je binnen Firefox ook IE tab gebruiken.

Alle vier dingen zijn mij bekend en ook in gebruik, en dat laatste gebruik ik dus ook voor oa dit forum.

Zo ziet dat er bij mij uit in Firefox gewoon kaal, geen QUOTE en REPLY .....enz.:
fokkemamuziek
Hmm, dat ziet er inderdaad wel gruebel.gif uit.
Blijkbaar ligt het niet aan Firefox, maar waarschijnlijk ergens in jouw instellingen.
Misschien Firefox opnieuw een keer installeren?
Flowers
Gisteren de nieuwe versie van Firefox nog geïnstalleerd.

Een maand geleden stond op plaats van REPLY een streepje waar je nog

op kon klikken om er gebruik van te maken, maar dat is sinds kort

van de ene op de andere dag ook verdwenen.

Het is ook geen ramp, maar het is vreemd dat geleidelijk en zonder aanleiding

zo iets kan veranderen.

Het vreemde is ook, nu ik IE voor dit gebruik, na het klikken op "Reactie toevoegen" er tussen elke regel

een spatie onstaat.
fokkemamuziek
QUOTE(Flowers @ 30.09.2006 17:55:39) [snapback]146554[/snapback]
Het vreemde is ook, nu ik IE voor dit gebruik, na het klikken op "Reactie toevoegen" er tussen elke regel

een spatie onstaat.

Daar heb ik met IE ook last van als ik op een ander forum zit.
Daar zie ik het zelfs al als ik mijn bericht intik.

PC's? 't Blijven vreemde dingen blink.gif wacko.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.