Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Error: "station Niet Klaar"
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mjkanters
Name: Mathias Kanters
Email: mjkanters@telenet.be
Product: Video Deluxe (Version: delux 2005 E-version)
CPU: Petium 4 2.7 G
RAM: 512 Mbyte
DirectX: 9.0
Graphic: S3 Graphic
Sound: Realtec AC97
DVD Brander: Pioneer DVR 108

Proplemen:

1 How can generate 2 files of 2 Gbyte instead off one big files?

2 When I burn the CD I get "Station niet Klaar" error, How can I solve this
problem!

There was a patch 4.0.2.3 but I can use the patch on a E-version, why do
not have this patch also for E-version ?
I cant finde the Patch anymore

Mathias kanters
plemmens
..."Station niet Klaar" error
Probeer het een keer met de Brandroutines en de Burnprofiler. Beide zijn te downloaden via de Magix Support site.
How can generate 2 files of 2 Gbyte instead off one big files?

Zou o. a. op deze manier kunnen.
Zet de S marker aan het begin van je film de tijdlijn en de E marker halverwege je film. Exporteer het gedeelte tussen de S en de E marker als AVI (of mpeg).
Zet vervolgens de S marker halverwege je film en de E marker aan het einde van je film op de tijdlijn en exporteer weer het gedeelte tussen S en E marker. Op die manier krijg je dus 2 avi bestanden (of mpegs) die elk de helft van je volledig film omvatten.
landrover

Als je de laatste update hebt geinstalleerd, wordt er automatisch naar 2GB segmenten gerenderd, tenzij je naar DV-avi wilt exporteren. Daar hoef je dus niets meer voor te doen. VdL gaat namelijk uit van Video for Windows voor avi-export en van DirectShow voor DV-avi-export.
mjkanters
QUOTE(landrover @ Mar 29 2005, 03:08 PM)

Als je de laatste update hebt geinstalleerd, wordt er automatisch naar 2GB segmenten gerenderd, tenzij je naar DV-avi wilt exporteren. Daar hoef je dus niets meer voor te doen. VdL gaat namelijk uit van Video for Windows voor avi-export en van DirectShow voor DV-avi-export.

HI Landrover,

Bedankt voor de reactie, maar het probleem is dat je de patch 4.0.2.3 niet kunt installeren op een E versie van Magix Video Delux 2005!
Ik weet niet hoe ik dit opgelost krijg, ik wil de E-versie upgraden naar de standaard versie? maar die mgelijkheid is er niet, dus moet opnieuw de standaard versie kopen of zijn er andere oplossingen?

Mathias
mjkanters
QUOTE(plemmens @ Mar 29 2005, 01:59 PM)
..."Station niet Klaar" error
Probeer het een keer met de Brandroutines en de Burnprofiler. Beide zijn te downloaden via de Magix Support site.
Zou o. a. op deze manier kunnen.
Zet de S marker aan het begin van je film de tijdlijn en de E marker halverwege je film. Exporteer het gedeelte tussen de S en de E marker als AVI (of mpeg).
Zet vervolgens de S marker halverwege je film en de E marker aan het einde van je film op de tijdlijn en exporteer weer het gedeelte tussen S en E marker. Op die manier krijg je dus 2 avi bestanden (of mpegs) die elk de helft van je volledig film omvatten.

Hi Paul,

Bedankt voor je snelle reactie!!
Sorry, ik had de mail wat te snel verstuurd, waardoor er foutjes in zijn blijven staan!

Als ik een DVD brand (dus geen CD) stopt het programma met de foutmelding "station niet klaar"
Ik heb de laatste Brand routines gedownload en geinstalleerd maar het helpt niet kleinere Video's lukt soms wel!

Misschien moet ik mijn E-versie van Magix Video DeLux 2005 vervangen met een standaard versie, die al deze problemen misschien niet heeft!
Ik heb voor de E-versie gekozen omdat je deze kunt downloaden en dan meteen aan de slag kunt!

Ik begrijp niet waarom Magix niet de patch 4.0.2.3 voor de standaard en E-versie uitbrengt!!!!!

mvg,

Mathias
landrover
Plemmens,

het kan toch niet zo zijn dat de updates niet voor de E-version gelden, toch???
plemmens
Ik vraag dit na bij Magix. Intussen kan Mathias misschien het volgende proberen:
1. Een XP herstelpunt aanmaken,
2. De patch toch installeren, (hoop dat het lukt???)
3. eea uitproberen en
als het misloopt
4. De computer "herstellen" middels het gemaakte herstelpunt.
mjkanters
QUOTE(plemmens @ Mar 31 2005, 08:07 AM)
Ik vraag dit na bij Magix. Intussen kan Mathias misschien het volgende proberen:
3. eea uitproberen en
als het misloopt

Hi Paul,

Hier de foutmelding die ik krijg als de patch 4.0.2.3 voor vdl 2005 wil installeren:

"Magix video deLux 2005 kon in uw systeem niet gevonden worden!

Installeert u aub video deLux 2005 van de orginele CD

De installatie werd beeindigd! "

Hoe kan ik in Godsnaam als ik een E-versie van vdl 2005 heb, deze installeren van de orginele CD, ik denk dat Magix een probleem heeft, wie moet/kan ik benaderen voor een oplossing ?

mvg,

Mathias
mjkanters
QUOTE(mjkanters @ Mar 31 2005, 09:34 AM)
QUOTE(plemmens @ Mar 31 2005, 08:07 AM)
3. eea uitproberen en
als het misloopt

Hi Paul,

Hier de foutmelding die ik krijg als de patch 4.0.2.3 voor vdl 2005 wil installeren:

"Magix video deLux 2005 kon in uw systeem niet gevonden worden!

Installeert u aub video deLux 2005 van de orginele CD

De installatie werd beeindigd! "

Hoe kan ik in Godsnaam als ik een E-versie van vdl 2005 heb, deze installeren van de orginele CD, ik denk dat Magix een probleem heeft, wie moet/kan ik benaderen voor een oplossing ?

mvg,

Mathias

Hi Paul,

Ik denk dat de patch kijkt of "Magix video deLux 2005" is geinstalleerd, maar op mijn systeem staat "Magix video deLux 2005 e-version" geinstalleerd en daarom stopt de patch!!
Ik denk dat deze patch een kleine aanpassing nodig heeft, of deze patch kan niet op een e-versie geintalleerd worden!!

Wie kan mij hierme helpen?

Kan Magix bellen ??????

Ik wil graag upgraden naar de standaard versie!

Mathias
plemmens
Ik kom hier op terug.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.