QUOTE(plemmens @ Mar 29 2005, 01:59 PM)
..."Station niet Klaar" error
Probeer het een keer met de Brandroutines en de Burnprofiler. Beide zijn te downloaden via de Magix Support site.
How can generate 2 files of 2 Gbyte instead off one big files?
Zou o. a. op deze manier kunnen.
Zet de S marker aan het begin van je film de tijdlijn en de E marker halverwege je film. Exporteer het gedeelte tussen de S en de E marker als AVI (of mpeg).
Zet vervolgens de S marker halverwege je film en de E marker aan het einde van je film op de tijdlijn en exporteer weer het gedeelte tussen S en E marker. Op die manier krijg je dus 2 avi bestanden (of mpegs) die elk de helft van je volledig film omvatten.
Hi Paul,
Bedankt voor je snelle reactie!!
Sorry, ik had de mail wat te snel verstuurd, waardoor er foutjes in zijn blijven staan!
Als ik een DVD brand (dus geen CD) stopt het programma met de foutmelding "station niet klaar"
Ik heb de laatste Brand routines gedownload en geinstalleerd maar het helpt niet kleinere Video's lukt soms wel!
Misschien moet ik mijn E-versie van Magix Video DeLux 2005 vervangen met een standaard versie, die al deze problemen misschien niet heeft!
Ik heb voor de E-versie gekozen omdat je deze kunt downloaden en dan meteen aan de slag kunt!
Ik begrijp niet waarom Magix niet de patch 4.0.2.3 voor de standaard en E-versie uitbrengt!!!!!
mvg,
Mathias