Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemen Met Disk Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Smuljan
Hallo,

Ik heb een film van een uur gemaakt en onderverdeeld in 31 hoofdstukken. Het dvd-menu heb ik eenvoudig gehouden: geen introvideo, achtergrondgeluid of achtergrondvideo. Toch krijg ik steeds de volgende foutmelding als ik de dvd wil branden (nadat de computer al een paar uur gerenderd heeft):
'Voorbewerken media en menu's mislukt.'

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt,

Jan
plemmens
'Voorbewerken media en menu's mislukt.'

Waarschijnlijk mislukt dit omdat VdL een of meerdere componenten die het nodig heeft bij het samenstellen van het menu niet meer kan vinden.
Ik denk dat je dingen verplaatst hebt of dat je namen van mappen en/of bestanden gewijzigd hebt.
Je gebruikt een 100% standard menu? Of een menu samengesteld met de standard componenten (knopontwerp, menu achtergrond, letterypes…) die bij VdL horen? Ben je zeker dat die dingen nog allemaal staan op de plaats waar VdL ze bij installatie geplaatst heeft? Heb je toevallig een eigen foto als achtergrond voor het menu gebruikt? Is het pad naar die foto misschien gewijzigd?
Smuljan
Het is al opgelost. In het submenu stond per ongeluk toch nog een achtergrondmuziekje. (Van een minuut of 3 en dat werkt kennelijk niet.) Zonder achtergrondmuziek is het branden inmiddels gelukt.

Toch bedankt voor de snelle reactie!
plemmens
You're welcome.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.