Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Actie Bij Einde Film
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ea.bakker
Hobby "broeders",

Ik heb een aantal mvd's die ik als een film op DVD wil branden. Als er een menu gemaakt is kan je d.m.s. dubbelklikken op de windows de actie bij einde film aangeven. Ik wil graag dat er naar de volgende film moet worden overgegaan, echter als ik dit aanklik blijft dit niet gehandhaafd. Als je dus weer op de window klik, staat de actie bij einde film weer op "naar filmmenu springen". Wie weet hier een oplossing op?

Edwin
eric_brok
Ik gebruik VdL en kan alleen maar zeggen dat ik hetzelfde probleem heb. Als ik de optie 'na film terug naar menu' kies, gaat dat goed.
Als ik de optie 'naar volgende film' kies is het eindresultaat dat na einde film de hele DVD wordt beeindigd. Sindsdien gebruik ik alleen de eerstgenoemde optie.
plemmens
Probleem is reeds eerder aan de orde geweest en bekend bij Magix.
Ik heb echter nog geen oplossing gezien.
Lees deze topic er ook even op na.
ea.bakker
Op de link van hierboven staat aangegeven dat als je voor de achtergrond een frame van een film doet i.p.v. een andere afbeelding, dat je dan wel gebruik kan maken van "naar volgende film springen". Dit heb ik geprobeerd en dat klopt. Dus dit is een zgn. "work around".

Edwin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.