Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geluid Kwijt Bij Knippen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
EstherF
huh.gif
Als ik in MagixVDL2005 een film inlaad, heeft hij gewoon geluid. Op het moment dat ik erin knip en met scènes sleep, verdwijnt bij sommige scènes het geluid. Het geluidsspoor is dan niet aan het beeldspoor gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen, want ik raak af en toe zeer gefrustreerd !
landrover
Om segmenten video en audio te verslepen kun je ze voor het verplaatsen óf weer koppelen, óf de ontkoppelde segmenten als groep selecteren door ze aan te klikken en de shift-toets ingedrukt te houden.
FransS
Hoi Lanrover + EstherF,

Voor gemakheidshalve noemt men dat "Groeperen of degroeperen "
En als je groepeerd komen de delen aan elkaar en bij degroeperen zijn ze los van elkaar . (Ctrl+L=Grp.) (Ctrl+M=Degrp.)
Maar welligt heb je ergens in het menu een vinkje staan dat wanneer je de film capture de film al van elkaar gescheiden word,het is daarom verstandig om eerst voor je het verplaatst te groeperen dan weet je zeker dat je de 2 delen kunt verslepen. dit staat in de menubalk onder "Bewerken "
Suc6 Frans S user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.