Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Beperkt Scrollen Door Resultaatfilm
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
eric_brok
Als ik met VDL een DVD maak, dan is het met PowerDVD niet mogelijk om tijdens het afspelen op de tijd-scrollbar te prikken om naar een bepaalde passage in de film te springen.
Het lijkt of VDL een mpg-format genereert, dat heen-en-weer springen niet ondersteunt. Versneld afspelen en springen naar hoofdstukken werkt wel.

Herkent iemand dit probleem?
landrover
VdL genereert in ieder geval een DVD die qua disk-structuur niet conform de DVD-Video standaard is. Daar zou het dus heel goed aan kunnen liggen. Niet aan de mpeg-stream op zich, want die is volledig DVD-conform.
plemmens
Werkt het met bv. Windows Media Player wel? Of is het resultaat hetzelfde?
landrover
Sorry, maar ik kan je niet volgen. Bedoel je dat Media Player wel zou kunnen wat bij PowerDVD niet lukt? huh.gif
plemmens
Als het met WMP wel zou kunnen dan ligt het niet per definitie aan VdL. Dan zou het eventueel ook aan een corrupte installatie van PowerDVD kunnen liggen. De installatie van PowerDVD op één van mijn pc's is om de een of andere reden corrupt geraakt en speelt als gevolg daarvan zelfs geen DVD meer af.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.