Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Terratec Cinery 600 Versus Video De Luxe 2005
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Erik-Mulder
Ik overweeg om een Terratec Cinery 600 TV kaart met video opname mogelijkheden te kopen. Deze ter vervanging van een Pinacle DC 10+. De bedoeling is dat ik een aantal oude (analoge) videotapes overzet en dan (na eventueel bewerken) op cd of dvd brandt.
Mijn vraag: werkt deze Terratec cinery 600 kaart samen met het Magix Video de Luxe pakket?
Dutchman
Hi Erik-Mulder,

ik denk de DEMO uitproberen helpt smile.gif
Even downloaden en kijken of het ondersteund word.

Denk eraan dat Hardware-encoders niet ondersteund worden.

Groetjes,

Dutchman.
landrover
Mijn vraag: werkt deze Terratec cinery 600 kaart samen met het Magix Video de Luxe pakket?

Het antwoord is JA! (zie mijn specs)
Erik-Mulder
Bedankt voor de info. Ik ga vandaag nog de kaart aanschaffen. De reden is dat de DC10+ heel omslachtig te configureren is en allerlei extra drivers nodig heeft. Zo ben ik genoodzaakt om Pianccle software op het syteem te hebben anders werkt het gewoon niet (lekker) Met de Cinery 600 i.c.m. met video de luxe heb ik dan toch een mogelijkheid om de oude (analoge) tapes van vroeger nog een keer te bewerken en op digitale media te plaatsen. Nogmaals bedankt voor de antwoorden.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.