Cobble
04.03.2005 08:40:21
Ik heb momenteel een tweede scherm (kleine TV) aangesloten op mijn video kaart.
In VDL2004 kan ik het videoscherm met of zonder videocontrols (play, stop, ...) op het tweede scherm plaatsen.
Mijn probleem is dat die videocontrols (op dat kleine TV scherm) bijna niet te zien zijn. Ik kies er dan ook voor om het videobeeld zonder controls op het TV-scherm te plaatsen. Maar als ik dat kies, waar zijn dan de videocontrols ?
maw, hoe kan ik die videcontrols in Vdl2004 houden, op de PC monitor dus?.
landrover
04.03.2005 09:32:22
Wat voor videokaart heb je?
VdL 2004 ondersteunt geen gebruik van een client-monitor d.m.v. hardware overlay. VdL 2005 doet dit overigens wel, dus je zou kunnen overwegen om over te stappen.
Cobble
04.03.2005 18:45:40
Videokaart Aopen FX5700LE
Ik heb de demo versie van Vdl2005 geinstalleerd maar mijn probleem blijft hetzelfde.
Wanneer ik de video output naar het tweede scherm stuur heb ik geen videcontrols meer.
landrover
04.03.2005 19:23:15
Hoe heb je de scherm-instellingen van VdL staan?
Als je de overlay gebruikt, krijg je op de client monitor alleen de inhoud van je video-scherm, maar niet de controls. Daarvoor moet je ook op het pc-scherm de videomonitor inschakelen. De client monitor is alleen bedoeld om je montagewerk realtime in full size te kunnen bekijken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.