Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Menu's Opzetten
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
robertdegier
Hoi,

ik ben starter met video deluxe 2005.

Ik heb een film gemaakt met 3 hoofdstukken. Het loopt allemaal goed. Maar toch heb ik het volgende probleem.

Als ik de film opstart krijg ik eerst een soort hoofd menu met als naam mijn projectnaam. Dan kan ik naar een submenu met daar mijn 3 hoofdstukken. Ik wil eigenlijk direct mijn 3 hoofdstukken hebben en niet eerst mijn projectnaam als hoofdstuk. Hoe kan ik dat oplossen.

Groeten Robert
plemmens
Je hebt in het scherm Disk maken de mogelijkheid om je menustructuur te kiezen. Er zijn daar 3 mogelijkheden:
1. Geen menu.
2. Alleen Film menu.
3. Film- en hoofdstukken menu.
Jij hebt voor mogelijkheid 3 gekozen en je ziet dus:
1. Op het hoogste niveau een menu met één keuzeknop nl. de knop die naar je enige film verwijst.
2. Op het onderliggende niveau een menu met 3 knoppen die verwijzen naar de 3 hoofdstukken van je (enige) film.
Een mogelijke oplossing:
Om te bereiken wat jij wil zou je dus van ieder van de 3 hoofdstukken een aparte film kunnen maken. Als je die deelfilms alle drie tegelijkertijd opent en je kiest voor alleen een Film menu dan ben je waar je moet zijn.
De snelste manier om van je hoofdstukken aparte films te maken is, alle scenes van een hoofdstuk selecteren, kopieren, een nieuwe blanko film beginnen, het gecopieerde deel daarin plakken en Opslaan als… Herhaal dit dus 3 keer.
robertdegier
Bedankt voor je tip ik ga daar mee aan de slag.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.