Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vob Bestanden Importeren
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
janenann
Hallo

Ik werk met Vdl 2004. Als ik probeer om een vob bestand van dvd te importeren (tv beelden opgenomen met stand alone dvd recorder) zie ik eerst een balkje lopen bovenaan het scherm (importeren). Dan verschijnt een balk op de tijdlijn en loopt er een balkje bovenaan het scherm opslaan, wanneer dit balkje aan 99% komt dan krijg ik een foutmelding en sluit VDL af. Hoe komt dit??? Ik heb reeds geprobeerd om de software opnieuw te installeren maar dit bracht geen oplossing...

Jakke
plemmens
Het zou mij niet verwonderen moest dit te maken hebben met het audioformaat dat door je dvd recorder gebruikt wordt.
Kan je dit eens nakijken? Staat waarschijnlijk in de specs van de dvd recorder.
Misschien is dit wel een opname-keuzemogelijkheid bij je dvdrecorder. Kan je bij op opname bv. kiezen tussen mpeg, PCM of AC3 geluidscompressie? Als dat kan kies dan voor mpeg audio.
Wat is het merk/model van die dvd recorder?
Ray Mundo
biggrin.gif Geweldig bedankt voor de tips. Eindelijk heb ik geluid bij geimporteerde VOB.
1. download van de site http://sourceforge.net het programma ac3filter_0_70b.exe (zoek op ac3)
2. installeer dit programma
3. zoek in je configuratiescherm het programma AC3filter
4. activeer in het tabblad SYSTEM de optie WAV OUT
5. je hoeft de pc niet te opnieuw te starten maar je kan meteen VOB in magix op de tijdlijn zetten met geluid
nb: zorg wel in je systeeminstellingen van Magix dat je geluid kan extraheren (Y , video audio , optie: geluid uit video extraheren.)
veel succes
biggrin.gif
peter newbie
Lees ook dit een na over importeren van vob-streams en mpegs in VDL 2004.

Dit werkt supergoed.

http://www.aaproductions.net/mep/Problems/...ualDub%20V2.pdf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.