Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Verkeerde Omgang Met Titels
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Agielen
Hallo forum.

Als ik een videofilm voorzie van een titel en daarna het geheel als film uitvoer (maakt niet uit of dat dv-avi of mpg of zo is), wordt slechts het gedeelte waaronder de titel staat gecodeerd en in het doelbestand opgenomen.
Bijvoorbeeld video+audio materiaal van 60 seconden met de eerste 10 seconden een titel erdoor, levert een filmpje van 10 seconden op (dus de lengte van de titel, video+audio-gedeelte dat bij diezelfde 10 seconden hoort met de titel eroverheen).

Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, versie 2.0 die ik hiervoor gebruikte deed het goed en leverde in gelijke situatie gewoon een bestand van 60 seconden op, waarvan de juiste 10 seconden met titel.

Ik heb het op twee verschillende computers geprobeerd, met hetzelfde effect.
Wat is hier aan de hand ?

Bert.
plemmens
Kan het zijn dat de rode vlaggetjes die het begin en einde aangeven van wat in het voorbeeldvenster wordt afgespeeld niet helemaal aan het begin respectievelijk aan het einde van je film staan? Als ze daar inderdaad niet staan op het moment van exporteren, geeft je toch wel aan dat je hele film moet gerenderd worden en niet alleen het gedeelte tussen die begin- en eindmarkeerders?
Agielen
Ik begrijp dat je dit vraagt, dat zou een goede reden zijn.
Maar helaas is dat niet het geval, daar heb ik goed op gelet.

Voorlopig los ik het op door het deel met titel apart te renderen naar dv-avi, die dan op te nemen in de montage en het originele deel uit de montage te verwijderen. Dan gaat het daarna wel goed. Maar het kost extra moeite en tijd, terwijl dat eigenlijk niet nodig moet zijn.

Als je nog meer suggesties hebt, dan hoor ik ze graag.

Bert.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.