Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foutmelding Met Dll
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
visjevos
Hallo,

Zodra Video deluxe 2005 plus start en een bewerking uit wil gaan voeren krijg
ik de melding mumaIplW7.dll 0x022861a5 oxcoooooo5 access_violation.
Ik ben toen maar opnieuw begonnen maar hij blijft ook bij nieuwe presentaties deze foutmelding geven. Of ik nu alleen foto's op een rijtje zet of dat ik meerdere sporen gebruik maakt niet uit.

Ik heb vervolgens het programma weer van de computer afgehaald en alle mappen die maar iets met het programma te maken hebben verwijderd. Daarna het programma weer opnieuw op de computer gezet. Het probleem is gebleven.

Ik kan dus eigenlijk helemaal niets meer beginnen met het programma. Ik heb geprobeerd om met dat dll bestand het programma weer draaiende te
krijgen door het bestand te verplaatsen maar dan geeft hij direct het volgende
dll bestand als fout op. Ik ben nu dus al een aantal dagen bezig met
verschillende oplossingen maar ik kom er niet meer uit.

Hier effe een paar gegevens van mijn computer
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build
2600)
> CPU: (0) Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz; (1) Intel®
Pentium® 4 CPU 3.00GHz; 2987 MHz
> RAM: 511 MB bytes, 307 MB free (61%)
> DirectX: 4.09.00.0904
> Graphic: MEDION RADEON 9800 XXL on Plug en Play-monitor with
1280x1024
> Sound: (0) C-Media Wave Device

Wie o wie kan mij verder helpen?

alvast bedankt
FransS
Hoi visjevos ,

Begin is met je resolutie van je scherm naar 1024 x 768 te zetten wellicht helpt dat ,dat moet je zo ie zo toch doen anders komt het ook niet goed met je tekst in brengen want dat gaat dan buiten je beeld ,
En nu weet ik niet of je wel de goede DirX hebt geinstalleert dat moet zijn
DirX 9.0 c. ook de laatste update's van je VGA kaart ? mediaplayer 9.0 / 10 ,
het kan ook zijn dat Sp2 van XP de boosdoener is want daar scheelt ook nog wel wat aan ,nu kun je vorlopig weer even wat experimenteren .heb je nog andere edit progamma's er op staan want die kunnen ook roet in je eten gooien.
Suc6 Frans S.
user.gif
visjevos
Bedankt voor de tips. Ik zal kijken of het werkt!
visjevos
eindelijk weer een reactie van mij. kom er namelijk nu pas aan toe om weer met het programma aan de gang te gaan. Maar ik heb de resolutie naar beneden gezet en de updates nagekeken. Dit was allemaal in orde en het probleem was nog niet opgelost. Nou zou het dus Sp2 van XP kunnen zijn? Hoe kan ik dit controleren en wat moet ik dan doen met dat bestand? En ik heb nagekeken welke programma's er nog meer op staan en er staat alleen movie maker van windows zelf op. Dit programma stond er al op voor ik magix installeerde en in het begin werkte het programma ook prima, dus ik denk niet dat het aan movie maker ligt.
Maar bedankt voor alle tips!
landrover
Ik denk dat je Magix support maar eens een mailtje moet sturen. Die dll is onderdeel van VideoDeLuxe en voor de rest ziet je configuratie er goed uit. Van MovieMaker heb je niets te vrezen, dat kun je bovendien toch niet verwijderen.
SP2 voor XP levert bij sommige gebruikers wat problemen op die allemaal FireWire-gerelateerd zijn, dus denk dat het probleem hem daar ook niet in zit.
Je zou natuurlijk de proef op de som kunnen nemen door b.v. het beveiligingscentrum uit te schakelen en te kijken of VdL dan wel werkt, maar ik denk dat het weinig oplevert.
visjevos
Ik heb een mailtje gestuurd. Ik hoop dat zij mij verder kunnen helpen want het is echt heel vervelend aan het worden. sad.gif Bedankt voor het meedenken!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.